Tervitused ka siia foorumisse!
2013 talve lõpus ostsin endale täiesti stock Forester XT 2,5T.



169kw ja 320NM olid esialgu üsna piisavad.
Aga see jäi varsti lahjaks.
Nimekiri hetkeseisust
EJ255 blokk:
CP sepiskolvidega
ACL Race saaled
Originaal väntvõll ja kepsud
Cometic tihendid
Silindripead taastatud ja porditud
TGV'd "kaotatud"
750cc Denso pihustid
Modifitseeritud kõrgsurve õlipump
FP Green 8cm turbo, IWG
PTP turbo kuumakott
Suurem intercooler
3pordiga boost control solenoid
3bar Subaru orig MAP sensor
Hayward&Scott uppipe
3" roostevaba "kativaba"/resoneeritud summuti
DW300 320lph kütusepump
Perrin 3" sisselase
K&N õhufilter
SecondaryAirPump "kaotatud"
Kütusefilter kapoti alla viidud
Alumiiniumist suurem radiaator
ja billet STI õlikork!! (+15hp:)
Määrib Motul V300 15W50
STI 6 käiguline kast (hetkel veel R160 tagasild)
GroupN käigukasti ja mootoripadjad
Kergemaks treitud hooratas
Alcon 5 labaga keraamiline siduriketas
Prodrive P1 17" veljed (talvel 16" roostes plekkveljed:)
Ees UltraRacing strutbar
Polüpuksid (esimesed õõtsad, taga diffriraamil ja diffrikinnitusel. Tellitud on ka tagumistele õõtsadele)
4kolviga esimesed pidurid, soontega kettad(Godspeed Brakes), Ferodo DS2500 klotsid.
Taga on veel originaal pidurid (koos R180 sillaga lähevad külge ka 2 kolviga suppordid, soontega kettad (Godspeed Brakes) ja DS2500 klotsid)
Armeeritud pidurivoolikud
Motul RBF660 pidurivedelik
V7 STI scoop kodukootud tuulesuunajaga
ProSport 52mm näidikud (õlirõhk ja -temp, turborõhk)
Innovate wideband O2 sensor näidikuga