Kunagi novembris-detsembris hakkasin ka uut autot otsima. Peale hunnikute videode / piltide vaatamist jäi siiski sõelale Camaro.
Valisin lõpuks nagu ikka Chargeri,,Challengeri, Camaro, Mustang vahel, eelnevalt sai kaalutud ka euro autosid aga no ei lähe kuidagi...
Lisaks olin endale lubanud,et tuleb tuunitud auto , väliselt just. Sest A8 oli igav ja corvette oli kah stock välimuselt.
Nii pooljuhuslikult jäi 20 . Jaanuaris copartist üks oksjon silma ja oksjonini oli ainult mõned päevad aega ...
Selleks ajaks oli muidugi juba tuli takus ajaga, ja eelnevalt 3-mest autost nö. oksjonitelt ilmajäänuna oli sel autol õnneks
ka Buy Now nupp kõrval, sai siis seda teed mindud,sest autol oli tehtud paar asja mis meeldisid ja arvasin,et on seda hinda väärt.
Tagantjärgi selgub,et päris hea mõte oli see. Lendasin siis Henryle peale oma murega ja liigutasime kiiresti raha .
Auto on siis selline:
2011a Camaro SS ,manuaal, 6,2L LS3 318kw.
Makk ja kogu keskkonsooli nupud on välja vahetatud ja pandud 2 DIN makk,endal oli täpselt sama asi plaanis ,sest
originaal tundus ikka rõve. Jällegi - 2012 alates on ka originaali 2din originaalmakiga .
All on Ashanti 22" värvitud veljed. Ilmselt väga jube kogemus eesti teedel... üleeilseni arvasin muide,et tegu on
suvaliste 20" velgedega. Peale selle alloleva pildi leidmist selgus,et polegi. Pole päris minu maitse,aga küll ma üle elan

Peale auto ülevaatamist USA-s selgus,et on alla pandud ka Borla tagapütid. Milliseid neist ei tea,sest neid on mitmeid eri variante,
aga väga rõõmsaks teeb,kui umbes ostetud autol on keegi sealmaal pannud külge asju

Lisaks on olnud vist ka võim ja asjad,
sest autos leidub mingi wooferi kontroll. Mängib muidugi Bose Premium sound ,mille kohta loeb väga palju jama - tuleb välja,et
2010a Camarotes oli sama süsteem PALJU parem ja 2011 pidi PALJU kehvem olema. Eks kohapeal näeb reaalselt.
Stockiga võrreldes on pandud Heritage camaro grill ja veljed.

Oksjoni pildid allpool siis :



2012 Tuli palju kenamini tehtud armatuur muide.


Ehk mahub lapseiste taha


Minu kätte see auto nii kenana ei jõua,on kerge esiotsa kõksuga,aga sellest pole hullu.
Tuleb mõned jupid välja vahetada,siis peaks ok olema. Kõik airbagid on kinni. Pea-kõik asjad on ostetud ja tulevad autoga kaasa,ise mõtlen,et äkki aprillis saab tänavale.
Juurde on siis autole ostetud sellised asjad:Rideskinz Agressor esistange (koos ledidega jep)
http://imageshack.us/a/img6/9650/lowergrillever5.jpgSKIP shift deleter (mingi OEM ökonöömsuse vastane asi,mis sunnib 4-ndale vahetama autot, öak ühesõnaga )
Sinister tagalaiendus koos uute summutiotstega
http://www.pfyc.com/supportfiles/sc1235_4.jpgSinister küljelaiendid
Esitiibadele tulevad vent augud
Kapotile tuleb ZL1 heat extractor
PFADT Sway bar kit,
http://store.pfadtracing.com/2010-camar ... sway-bars/ arvan,et ei hakka lambi pilte panema,enne kui auto valmis, aga küljepealt võiks ta välja näha pärast midagi sellist
http://www.amiflex.ee/pilt/d/17916-2/12 ... 0360_o.jpgPlaanis on oli osta ka kohe Coiloverid,aga rahadega läks kitsaks. Kuigi ei tea kas nende 22-stega üldse on coile mõtet panna.
Sain südamelt ära,kohe parem hakkas

Kahju ainult,et kollast ei leidnud . Valikut vähe...
Ega see vist oluline pole,aga enne Corvette ostu sain suvalise vettega sõita vähemalt alla 100m, Camaroga on see 0. Pole üheski seeski istunud.