Tervitus
Mõtlesin , et sisustan oma õhtut ja teen siia foorumisse ka autost teema.
Roheline 2 ukseline kupee, 4 istekohta, 2.0 bensiinimootor võimsusega 98kw, 5-käiguline manuaal käigukast.
Varustustase: 17" valuveljed (225/45/17), elektriline katuseluuk, abs pidurid, roolivõim, coiloverid, nelja ratta juhtimine.
Salong: tekstiilsisu, nahaga kaetud armatuur, mehhaaniliselt reguleeritav rool (nahk).
Mugavusvarustus: kesklukk, 2 X el. aknad, elektripeeglid, püsikiiruse hoidja, kont, kokkuklapitavad välispeeglid. Kõik elekteri lisad töötavad
Varem oli autol peal 2.3mootor võimusega 118kw (Prelude 2.3 mootorid on väga jonnakad ) ja jooksis see kokku ka eelmisel omanikul ja tuligi sinna asemele 2.0
plokk koos sisuga f20
plokikaan f20
sisselaske kolle h23
pihustid/latt/rõhk/bensupump h23
väljalase h23
aju h23
juhtmestik h23
Varsti on plaanis siis uuesti auto üleni värvida ja veel põhjalikumalt edasi tegeama hakata

Küsisin üleelmiselt omanikult luba et lisada mõni väga vana pilt sellest autost.
Selline ta siis kunagi oli



Siis kui auto minuni jõudis oli see roheline värv juba niivõrd pleekinud ja värv koorus päris paljudest kohtadest ja vigu oli küllaga. Asusin kohe siis usinasti tegema

Esimese asjana sai korralik poleerimine tehtud ja osad kohad uuesti ülevärvitud.
Selline ta siis praegu on.

Vahepeal sai pikalt mõeldud lambo uste hingedele ja sai ka asi ära tehtud. väga edev ja tore aga päris kalliks läks kogu see komplekt.Hingede külge panemisel selgus , et asi ei olegi nii kerge . Hinged ei tahtnud kuidagi sobida , pressis esitiiba väljapoole ja oli väga palju muid jamasi.Lõppude lõpuks sai asja toimima kuid siis ei tahtnud uks korralikult kinni minna . Natuke nuputamist ja saigi asja paika ilusti. Pool aastat olid teised hinged peal ja üks hetk lihtsalt tüdinesin ära nendest . kindlasti oli asja juures ka plus , et kahe auto vahel parkides võisid kindel olla , et ei mõlgi ära teist autot.




4ws süsteem töötab ideaalselt . Vahepeal viskas "4WS" tule põlema , kuid see oli pisike anduri viga ainult.


