Ls. 158150
Vahetasin siis ise termostaadi ära. Vahetus lihtne ja õhutamiseks ei pidanud ka eriliselt võimlema.
Temp. nüüd kiiremini üleval ja enne oli miinuskraadidega töösoe mootor 78C maksimum, nüüd on see 88C. Igaljuhul läks asi tuntavalt paremaks. See on sellisel diislil ülioluline. Eelmisel autol sain tunda sellest põhjustatud vigade rohkust(karterituulutus umbes, klapikambrikaane ja karteri tihend, cooleri tihendid, egr umbes, DPF põletas harvemini talvel jne.).
Ls. 158654
Käisin BM Autos ja lasin teha üldkontrolli. Õnneks võin hingata rahulikumalt. Avastati järgmised asjad: summuti sukk katki, taga parem ülemine silikoniga õõts lõtkuga, esimesed õõtsapuksid kergelt pehmed ja üks antenn ei toimi(comfort accsess-i oma). Olen seda ka täheldanud, et kõrvalistuja poolt peab võti lähemal olema, et uksi lahti saada või lukustada(kui pulti kasutada, siis pole mingit muret).
Lisaks vaadati pihustite tööd, rahustuseks kõik näitajad korras. DPF-ga kõik korras, surved ja muud näitajad paigas.
Ls. 158900
Reedel lasin suka ära vahetada. Seda sai õnneks teha auto all. Töömehel võttis see aega 2 tundi ja sukk ise maksis 12.-(universaal). Kui enne tundus esisild kolksuvat ja midagi kuskilt lahti olevat ning käivitades ja külma mootoriga tundus konega ka midagi lahti olevat, siis selle tööga kadusid kõik need vead

Kolm aastat vanal autol oli sukk kaheks purunenud. Käega kinni võttes sai üles-alla liigutada summutaja kahte poolt. Täiesti müstika
Webasto ei toimi ka igakord ja laitmatult. Puldist ei saagi käima. Hakkab tööle ja mingi mintui pärast hakkab puterdama ja jääb seisma visates hullu suitsu pahmaka üles. Viga ka teada. Nimelt on elektriline veepump otsasaanud. Kui soojendus tööle panna kuumeneb päris ruttu jahutusvedelik seal üle ja automaatika lülitab webasto välja. Muidu töötava mootoriga jääb ta lõpuks tööle, üritades mitu korda, sest siis hakkab vett ringi ajama mootori enda veepump. Igatahes talv on läbi ja eks vaatab, millal selle vea likvideerimiseni jõuan.
Kütuse kulu oli suuremate külmadega tänu termostaadile ja Webasto mitte toimimisele väga suur. Külmaga üks paagitäis 7,97 ja teine paagitäis 8,4. Peale terrmostaadi vahetust ja soojemate ilmadega oli nüüd eelmine kulu 6,6 ja sõita sai 900 km paagitäiega.