Ma ju räägingi, et ainus võimalus alla 50km/h saada on istuda kas ummikutes või sõita vanalinnas, Tallinnas on siiski 69km/h kiiruse piirang

Täna sai USA-st ära tellitud järgmised asjad -
RSS Sway Barid koos Droplinkidega
Nende abil peaks saama auto juhitavust rohkem neutraalsemaks ja läbi vajumine kurvides peaks vähenema.

RSS Lower Control Arm ehk siis esimesed õõtsad, tänu neile saab ratta kallet suuremaks keerata, abiks tuleb just kurvides.

Juba ammu tellisin ära Michelin Pilot Sport CUP2 rehvid, tagumised juba Eestis, aga esimestega tehasel tarne raskused ja täpset aega ei teagi hetkel.

Nende 3 uuenduse abil peaks juhitavus minema suht GT3 laadseks(vähemalt nii on kasutajad väitnud), aga puuduseks jääb veel kaal, mis on tubli 200kg rohkem, kui GT3-l. Uus 991 pole muidugi sama, mis vana 997, aga vähemalt ringi ajad on 991-l täitsa samasse auku nii GT3, kui ka Turbol. Arvatavasti kompenseerib Turbo jõud GT3 kaalu, rihin ise samasse auku. Muideks samu asju tootab ka Techart, ainult et nende hind on 3x ja USA foorumi kasutajad väidavad RSS tooted paremaks.
Kuna rinkal pole sugugi tähtis maksimaalne jõud X pöördel vaid maksimaalne jõud võimalikult laias pööreteskaalas, sai tellitud suht kirves metallitükike(kirves suht lihtsa ehituse kohta), mis väidetavalt annab 30-40 hj-nm juurde keskmistel pööretel. Turbode upgrade matsin vähemalt selleks aastaks maha...
Nimeks on sellel asjandusel IPD Turbo Plenum

Dyno võrdlus
https://www.gmpperformance.com/index.cf ... &IMG=22990Siin võrdlus originaaliga, pidavat toimima selletõttu, et Porsche pole tahtnud või siis vaevaks võtnud rohkem hj mootorist välja pigistada ning õhk läheb liiga "kandiliselt" mootorisse, IPD plenum aga teeb teekonna "sirgemaks" ja tänu sellele reageerivad turbod kiiremini ning on ka rohkem jõudu.

Pidurikettad olid samuti rinkal käies täielikult mõrasi täis läinud(katet on samas aga küllaga alles), tänaval pole vast väga hullu sõita, sest läbivaid eriti pole, aga rinkale ei julge nendega ronida. Valituks osutus Girodisci 2 osaline 350mm variant, mis on originaal 335mm tibake suurem, aga läheb kenasti supportite vahele. OEM kettad pidavat minema peale rajal käiku pea alati kohe mõraliseks, vähemalt langeb nendega see mure ära, lisaks on Girodisc 1.5kg kergem, seega 3kg vähem pöörlevat massi, tootja muidugi väidab ka paremat pidurdus võimet, aga seda eriti ei usu

