Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 25.04.2014 19:50 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Sai täna taastudes eilsest suurest maamessi joomingust tibake asjatatud. Vahepeal olen akukoha minema visanud, roolivarda ära väänanud, plokikaane peale pannud, väljalaske pm kokku saanud.

Hetke murekohad: Kliima tuleb ümber teha, kuna lihtsalt ei mahu turbo juurde ära. Arvatavasti tuleb genekaga kohad vahetada ja kliimatorud tiba teisiti vedada.

Teine murekoht on väljalaske püksid vms - tuleb väheke rela painutamist ja keevitust teha, kuna mootoripadja juurest on vastu kere pm ja poolraami juurest on ta 100% vastas.

Kolmas murekoht on see, et kumba ma peaksin uskuma, kas vändamärki või hooratta märki? sendiga möödas üksteisest.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 25.04.2014 20:44 

Liitunud: 07.04.2005 14:44
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Sellel mootoril hooratast, jagajat ja nukahammasratast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 25.04.2014 21:36 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Igatahes jh, hetkel ongi niimodi pandud märgid paika, et nukk,jagaja,hooratas. vända märk on veits nihkes miskipärast. ei oska öelda miks. Homme või kunagi peab mootori teisepoolse toe ka ära vahetama, äkki saab ilma relakata hakkama.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 26.04.2014 10:25 

Liitunud: 07.04.2005 14:44
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
revo1 kirjutas:
Igatahes jh, hetkel ongi niimodi pandud märgid paika, et nukk,jagaja,hooratas. vända märk on veits nihkes miskipärast. ei oska öelda miks. Homme või kunagi peab mootori teisepoolse toe ka ära vahetama, äkki saab ilma relakata hakkama.

Kiil katki? Tihtipeale ka hammasirihmaratas mõrane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 26.04.2014 15:21 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
aixx kirjutas:
revo1 kirjutas:
Igatahes jh, hetkel ongi niimodi pandud märgid paika, et nukk,jagaja,hooratas. vända märk on veits nihkes miskipärast. ei oska öelda miks. Homme või kunagi peab mootori teisepoolse toe ka ära vahetama, äkki saab ilma relakata hakkama.

Kiil katki? Tihtipeale ka hammasirihmaratas mõrane.


Mul on neid rihmarattaid vist kodus suht 3 tk. Proovisin järjest kõik läbi - kõik olid samapalju nihkes. Kiil, kui selline puudub rihmarattal, nagu on nukarattal. Rihmarattal on lihtsalt sälk, kuhu peab ta ajama,ja to ei saa mõjutada 1cm vahet. Muidugi ei oska komenteerida, mis kuradi värdjaliku nurga alt peab seda alumist märki üldse vaatama. See selleks, Nagu sa ütlesid pannakse ikkagi märke hooratta, nukaratta ja jagaja pealt paika, mitte vända rihmaratta.

Originaal rihmaratas on jumalast tegija veel - olen näinud 100 korda hullemaidki.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 29.04.2014 15:01 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Vahepeal olen suutnud plokikaane kinni tõmmata, sisselaske ära paigaldada koos pihustite ja pritsetega. Lõpp pole enam kaugel. Vaja oleks süütepooli koos kommugaga, siis saaks asja pm testida.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 02.05.2014 13:38 

Liitunud: 26.07.2011 10:15
Postitusi: 213
Edu tegemistes ja ootan isegi lõpptulemust meeldivalt.
Eelmisel lehel väitsid mc1ed olema urride mootori, need tegelikult kasutasid 147kw WRi hoopiski. Mc1/mc2/KG siis need 10v õrnalt levinumad turbokad vastavalt 121/134kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 02.05.2014 15:05 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Pilt

Hetkel on kõik selletaga, et ootan palka, et saaks minna rüüsteretkele lammerisse.

Vahepeal on asjade list, mida vaja oleks vaja tulnud juurde:

Kütterõhu regulaator
Kommukas koos süütepooliga
Mingit kitsast ja pikka intercoolerit(bmw vms oma.


MC-de kohapealt eksisin aga see on ka inimlik.

Hetkel pole tuju ka elektriga jännata aga kunagi nädalavahetusel tuleb kätte võtta ja vajalikud juhtmed ära ühendada ja ära testida.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 04.05.2014 00:42 

Liitunud: 09.11.2011 20:15
Postitusi: 28
Endal ka sama mootoriga projekt käsil. Läheb siis 100 c4 quattro kerele. Sai ostetud esiveoline 200 automaat kastiga, kast oli õhtal. Läbisõit oli 140000km ja vaadates auto sisu ja mootori seisukorda on see reaalne. Lõpuks sain mootori 100 peale ja teen el süsteemi. Mõningad asjad veel ja peaks kokku saama. Lõpptulemuse annab ikka Hannes :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 04.05.2014 00:44 

Liitunud: 09.11.2011 20:15
Postitusi: 28
Kuidas sa vaakumi paned? Eraldi mingi el pumba?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 04.05.2014 08:39 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
bergman kirjutas:
Kuidas sa vaakumi paned? Eraldi mingi el pumba?

Endal ka plaanis jätkuvalt asjale lihv anda hannese juures, sai temaga juba eelmine kord räägitud, kui käisin 2.3 seadistamas.

Mis vaakumist sa täpselt räägid?

Kui mõtled piduri oma, siis üleeelmisel 2.0-l oli samamoodi ilma vaakumpumbata pidurid. lihtsalt tuugalt sisselaskega ühendatud.

Idee pärast võiks hakata juba keevitama juhtmeid, kui asjad tulevad saaks nagu testida aga motivatsiooni pole üldse.

Kütuserõhu asja sel KG mootoril üldse pole, nii et seda junni pole vaja.

Aga pm on vaja/või vaja teha:

Sisselaske lõdvik->turbo
süütepool/kommukas(homme vast ostan)

siis saab pm ajutiselt mootori häält kuulda ja seejärel on kindlasti vaja uut intercoolerit, sest vana lihtsalt ei mahu kuhugile võre taha ära.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 28.05.2014 21:14 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Vahepeal polegi midagi kirjutanud. Asi nii kaugel, et Ostsin uue intercooleri, siis täna jamasin juhtmestikuga. Vahepeal oli selline pask ilm, et ei kannata midagi teha. Põhimõtteliselt kuu algul ostan intercooleri torud ära, krutin külge ja vaatan, kas pauku ka teeb:D

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7