See nv sai E30-nelt mootor maha võetud.. Nüüd ootab kapotialune tegemist. Üks roosteauk tuli ilmsiks, ning siis lisaks korra puhtaks rookida ja ära värvida. Siis E39 pealt mootor maha ja sellele sobitama.. Vaja eelnevalt veel nipetnäpet teha kui peale läheb.
Lisaks sai ostetud ette 4-ja kolviga alu supportid ja 315mm kettad (M3-me omad) Ja pudipadi H2 tellitud (orig tüüblid jms siis) 400€ eest pudi
Kuna paljud pildid on ära kadunud, siis lisan mõne siia hetkel juurde... Milline algselt oli jms
Kahjuks paljud pildid kaduma läinud.. Peab vana mobiili tuulama hakkama Lisan mõningaid mis läbi FB kättesaadavad
[imghttps://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-0/p206x206/12342430_10204772831510464_7571897896650103364_n.jpg?oh=73682a61062a9b2b53c2af0d9e735131&oe=57223314[/img] Mingis vahepealses staadiumis peale ostu.. Originaal M-Tech 2 stange/laiendiring Umbes täpselt läheb siis niipalju laiemaks altots
Kõik detailid mis autoküljest ära käisid sai lastud klaaskuulpritsis täitsa haljaks... Uksed, tiivad, kapott, katluuk, bagasiluuk, bensuuuk, esipõll jms Peale seda said kohe asjad happe/epo krundi jms peale.. Ja siis juba eeltöö Mõni näide.. Üks uks Kütuse luuk
Auto ise ka juba pudenes Miskiaeg sai auto ise ka liivapritsi.. Kõik pindmise roostega kohad + tüüpvea roostekohad mis olid veel ilusad Miski vahepala...
Transport pesulasse (seismis tolm maha) Ja teise garaasi mootorit maha võtma ..
Lõpetuseks väike video.. Sai nv esimest korda siis auto kere päikese kätte aetud tervikuna et värvist natuke aimu saada. Pildile värvi raske saada.. Kui päikest ei ole, on nagu küps kirss.. varjus suht must.. Päikese käes siis hakkab pärlmutter mängima.
Korralik töö. Soovitan enne viimast krundi lihvimist auto korra kambrisse ajada ja plekk korra kuumaks ajada. Muidu kuivavad ikka saared välja, kui plekk alles värvimise ajal esimest korda kuuma saab. Või siis infrapuna kuivatiga.
Korralik töö. Soovitan enne viimast krundi lihvimist auto korra kambrisse ajada ja plekk korra kuumaks ajada. Muidu kuivavad ikka saared välja, kui plekk alles värvimise ajal esimest korda kuuma saab. Või siis infrapuna kuivatiga.
WOrd. Mul kuivas kõikvälja :S krundipealt polnud midagi näha ja ka pahtel oli paar nädalat kindlasti kuivanud kuid koguaeg jahedas :S
Auto 2 kuud tagasi umbes juba osaliselt värvitud.. Stanged ja nipetnäpet ootab veel tegemist. Kokkupanekuni natuke veel aega, kuna omajagu asju veel enne osta ja teha et kokku saaks panema hakata.. Pigimatt täies ulatuses, tulevase muusika jaoks kaabeldus vedada, line-x iga koopad ära teha jne.
Igatahes värvipoolepealt olen oma teises autoteemas juba palju peksa saanud... Loodan et siit nüüd lisa ei tule kuna auto ei ole MUSTA VÄRVI
Pimedas ta küll suhteliselt must ikka ja varjus samuti. Päikese käes päris effektne suure teraga pärla punane. Pildile väga keeruline telefoniga saada, seega miskit kerget aimu vaid saab.
PIltide osas vaatan et paljud vanad pildid kadunud. Kas FB ülesse laetud pildid kaovad ära kui need ainult endale nähtavaks teha ?
Mootoripoolepealt plaan m57 3.0td miskiaeg vahele saada. Kuid seda vast järgmine talv alles. Selleks kevadeks/suveks üritab niisama esialgu kokku/sõitna saada.
On see ikka mingi koodiga värv või ise segatud? Mingi aeg on kindlasti vaja kuskilt uuesti värvida siis võiks ikka olla kood mille järgi õige asi segada.
Antud värv on siis sama margi originaaltoon mis sul pildil Värvitoon olevat paar aastat vana, maaler mainis
See nv sai E30-nelt mootor maha võetud.. Nüüd ootab kapotialune tegemist. Üks roosteauk tuli ilmsiks, ning siis lisaks korra puhtaks rookida ja ära värvida. Siis E39 pealt mootor maha ja sellele sobitama.. Vaja eelnevalt veel nipetnäpet teha kui peale läheb.
Lisaks sai ostetud ette 4-ja kolviga alu supportid ja 315mm kettad (M3-me omad) Ja pudipadi H2 tellitud (orig tüüblid jms siis)
Kuna paljud pildid on ära kadunud, siis lisan mõne siia hetkel juurde... Milline algselt oli jms
Kahjuks paljud pildid kaduma läinud.. Peab vana mobiili tuulama hakkama Lisan mõningaid mis läbi FB kättesaadavad
Mingis vahepealses staadiumis peale ostu.. Originaal M-Tech 2 stange/liisturing Umbes täpselt läheb siis niipalju laiemaks altots
Kõik detailid mis autoküljest ära käisid sai lastud klaaskuulpritsis täitsa haljaks... Uksed, tiivad, kapott, katluuk, bagasiluuk, bensuuuk, esipõll jms Peale seda said kohe asjad happe/epo krundi jms peale.. Ja siis juba eeltöö Mõni näide.. Üks uks Kütuse luuk
Auto ise ka juba pudenes Miskiaeg sai auto ise ka liivapritsi.. Kõik pindmise roostega kohad + tüüpvea roostekohad mis olid veel ilusad Miski vahepala...
Transport pesulasse (seismis tolm maha) Ja teise garaasi mootorit maha võtma ..
Lõpetuseks väike video.. Sai nv esimest korda siis auto kere päikese kätte aetud tervikuna et värvist natuke aimu saada. Pildile värvi raske saada.. Kui päikest ei ole, on nagu küps kirss.. varjus suht must.. Päikese käes siis hakkab pärlmutter mängima.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis