Auto sai siis toodud eelmine aasta rakverest.ja selle toomine oli juba omaette seiklus,sest kohale jõudes ei tahtnud auto käivituda

peale kolmanda aku tühjaks käiamist saime neljandaga ta tööle
ja siis sõbraga aru pidades otsustasime ta ära tuua.
Ostes oli siis masin selline.



Tagasiteel ei saanud me muidugi kindlustust teha aga õnneks ei sattunud me politsei huviorbiiti.
Muidugi ei saanud me autos soendust tööle,kuigi oleks kindlasti ära kulunud sest väljas oli ikkagi väga külm ja puudus veel raadio.
Saue poole minnes olid algul esimesed pidurid peale jäänud aga natuke sõitu ja pidurid nagu uued
Vahepeal sai siis auto ära puhastatud ja poleeritud ning loomulikult kõvavaha.
Ja siis nägi ta välja juba selline.





Tehtud tööd siis:
poolteljeots vahetatud.
tagumised pidurite peasilindrid(52kr tk)
uued rehvid taha (250kr 2tk)
laiendatud plekkveljed.
ja käigukasti 5 korda mahavõetud
õli ja bensufiltri vahetus.
tagaaknale kardin paigaldatud,sest toonklaasi sellele autole ei tule.
ja praegu meelde nagu rohkem ei tulegi.
Sai käidud siis kiirendusvõistlusel kus jäime minuteada viimaseks

kindel aga pole
Siis veel rapla kardirajal kus saime ajaks 1.04 ja see aasta kindlasi uuesti.selleks sai isegi slikid muretsetud.
Paar offroadikatset on ka isegi tehtud mille ta edukalt läbis.
Praegu näeb siis auto välja selline.eks ta üks paras suve auto ole.



Vaja oleks teha siis:
paigaldada esilisa.
sumpa jooks ümber teha ehk neli toru tagant välja.
kapott parandada.
teha värviparandused ja poleerida.
ära lahendada üks elektrikala.