Nii...
Sai tegeletud jälle käimari puksidega (uuesti kereliimi täis puksid). seekord ka mootori otsapuksi veidi modifitseritud. Uus kardaanipukk (transiti oma), diffri otsmised padjad said metallist. Peab laskma 4 metallist puksi veel juurde teha ja kõik tagasillas ära vahetama. Päris hea on juba saanud.
Nüüd on mõtted nii kaugel, et näpime veidi veel "seadeid

" ja siis proovin aega sõita. saan märgi maha palju ma selle pelleriga enne turbo ja cooleri vahetust sõidan. Sumaja vaja veel 3" teha ja sisselaset veidi kohendada. Esiotsa värv läks persse aga selles suhtes pole vahet, et nüüd ma tean kuidas värv jääb ja kui ülejäänud autot tegema hakkame, saab selle esiotsa ka uuesti üle värvida, sest lahti pole vaja enam võtta. Terve esiosa sai ülikorralikult tehtud selles osas (eeltööd, tiivad seestpoolt, kapott jne) ning peale kapoti läksid kõik detailid tutikad. samuti muretsesin sületäie tüübleid ja kruve mis mulle härra ette näitas ja praegu peaks iga pisemgi detail originaalasjadega ilusti kinni olema nagu tehasest.
Aja viiteks "mõni niisama pilt"







Kelladeploki klaasi tulid lambist mõned mõrad. Eks sellega tegeleb siis kui sinna boosti kella kombel EGT ja IAT kellasid kunagi installima hakkan kui turbo vahetuseks läheb