Kirjutan ka siis oma 3,5 aastat "vanast" sõiduvahendist. Sai vana 96a Almera välja vahetatud, kuna aastaga sai rohkem remonditud kui sõidetud (sidur, käigukast, aku, starter + pudinad). Kuskil 2 kuud käisin linnas lahtiste silmadega ringi ja ei hakanud väga midagi silmagi, mis endale mõnus tunduks (hinnaklass mängis ka kindlasti rolli). Üks hetk sai esindusestes vähe sobratud ja Astra J põvkond tundus päris sümpaatne. Algul sai küll hinnapakkumine hoopis teise varustusega masinale tehtud, aga antud isend oli proovisõiduato ja 4k€ sai hinnast tänu sellele alla (läbisõit ~5000km, vanus ~4kuud kätte saamisel). Raha mängis rolli. Mingit erilist varustust polnud, CD makk, esimesed el aknad, parkimisandurid taga, LED-e kuskil pole. Kauba peale sai ka (siis kui ütlesin, et volksust pakuti küll nii

) 16" Dezent valukad suvekatega ja samasuurtel plekkidel talvekad.
Mõni aeg sõidetud hakkas heli häirima, nagu ta ikka on. Sai lastud esi- ja tagaustesse heliisolatsioon. Kõikides ustes Hertz'i elemendid (125W RMS), taga piilaritesse ka kõrged. Esimesed läksid siis veel originaalkohtadele armatuurile võrede all suunaga diagonaalis akna ülesmisse äärde, nagu hiljem selgus. Võimkus sai samuti Hertz He4 4x75W ja bassiosa täitma Pioneeri omanäoline 2x50W RMS TS-WX77A. Kõik see krempel on ehitatud taga topeltpõhja alla. Heli läks tunduvalt paremaks ja konkreetsemaks. Pasast, mis audiodesignes tehti väga pikemalt ei peatuks (taga lasti filter plekikruviga keresse - ja siis tõmmati kinni juhtmenipukaga, sest kruvi ei hoidnud, aku juures + juhe ENNE kaitset haljas, teatud kõlareid ei ühendatud lahti, vasak ukse pläriseb teatud sageduste juures) .
Varsti sai install ise ümber tehtud, kõikidest elementidest vedasin juhtmed taha, sinna said ka filtrid + mini DSP heliprose. Nii igaks juhuks kui kunagi katus sõitma peaks minema ja "full active" helimudimise võimalust tahaks teha. Lisatud sai eraldi kaitsmekarp võimu juurde, läbi nõrgema kaitsme muud tegelased. Sai tehtud ka eraldi topeltpõhja kaas, musta kõlarikatte materjaliga üle, + ventikad sisse. Taga läheb niigi umbseks, eriti veel topeltplaatide vahel, seega alt varuratta juurest sikutavad 2 60x60mm venti õhku võimude juurde ja kaks edasi sealt välja, kontrollib ise tehtud karp seda elu võimu korpuse temperatuuri järgi (reguleeritav).
Nüüdseks on saanud ka tagumise tooni ringi, ja originaalmaki vahetusest sai 2aastat. Algul sai 7" puuteekraaniga hiina navi, BT, tagurduskaamera võimekus, MP3, DVD, Navi, Auxid, SD kaart, USB ehk siis kõik kellad ja viled, aga heliga ei jäänud väga rahule ja BT osa jonnis vahel. Lisaks kasutajaliidesse disain oli nagu 10a vana. Sai selle asmele Alpine Ive-535BT puuteekraaniga elukas võetud, sel korral jätsin navi osa välja. 2Din maki jaoks tuli osta Uk-s uus "facia" mis ei olnud ka just kõige odavam lõbu, aga makk on vähemalt nüüd korralikult poltidega auto küljes kinni, BT töötab, heliseadistusvõimalusi on rohkem kui ära kasutada oskan, sellest tulenevalt jäi ka miniDSP heliprose üle.
Plaanis välimuse poole pealt veel 225/45/R18 ja Mak invidia ICE BL veljed suveks alla saada.

Mõned pildid ka:

Originaalplekid + toon

Üks ostmise argument olid kindlasti "kulmud"


Edevuse tõttu sai ka pidurisadulad Hammerite'iga üle kostitatud ja ka pidurikettad kuumakindla musta sprayga. Kunagi satus üks bling-bling bemm oma hiiglaslike valude ja roostes ketastega linnas kõrvale ja noh...päris rõve on vaadata roostekäkke valukate vahelt.

Ventikate kontroller

Mingi hetk eelmine suvi, nüüd on install viisakam:

Taga näha Pioneeri bassikas ja eespool topeltpõranda tegemine

Valmis plate

Kõlarid

Alpine

Mingi hetk tõstsin kõrgete elemendid originaalkohtade peale, helipilt muutus paremaks

Ahjaa, lisatud on ka "sisse ehitatud" ehk siis nokia USB laadija keskkonsooli all peidus ja usb pikendusega spidoploki peale microUSB-ga laadimine mobla jaoks.
Peamine probleem on nüüd selles, et heli paika seadistamine ajab hulluks (üks õhtu on ok, teine on saast juba

), pooli lugusid enam kuulata ei saa, raadio ei kannata kriitikat. Lugusi peab väga valima, üks kõlab väga hästi, teine on masendav. Kunagi tuttav lükkas oma mobla aux-iga järele ja siis noh...lasin selle ära võtta, heli mis ta moblast tuli oli õudsem kui rehvimüra maanteel.
Heli koha pealt veel niipalju, et originaalsüsteemist jäi järele ainult maki pistikust ustesse minevad kõlari juhtmed ja need pole ka kasutusel.
Ja kui keegi tuleb ütlema, et elemendid ja võimud on nii nõrgad, et sealt midagi ei saa, siis...tunnen kaasa, bass vist mõistuse pehmeks peksnud juba. Mul on makil vol-i keeramise võimalus 40-ni ja maanteel meloodilisi lugusi saab kuulata kuskil 14-20vahel nii, et midagi muud ei kuule kui vokaal, sõidust müra ei ole. Mootori pöörded ei olnud ka 4-5k juures väga kuuldavad. Võimu Gain on keeratud kuskil 1/4 ja poole vahel, mitte rohkem. Süsteemi eesmärk on ikkagi pigem SQ mitte ainult soolikaid purustav bassiosa.