Kui mul siin teema juba on siis võiks siin ka paar sõna pajatada.
Pärnus sai enda tehtud kõlaritega põristatud 156,2dB millega võib ka päris rahule jääda. Muidugi üritus ei möödunud ka päris viperusteta. Kohale jõudes hakkas auto ise trikitama ja nüüdseks on vist viga selgunud. Monopritse oli paksult sodi täis.

Kodus testides sain lahtise juhiuksega ka sellise tulemuse:

Nüüd ka natuke halvemaid uudiseid. Juba Pärnus tundus mulle, et aku pinge ei ole päris korras, kuidagi kiirelt kukkus ära ja hiljem järele mõeldes oli näha ka laadija pealt, et midagi pole päris õige.
Peale võistlust auto seisis mingi nädalakese ja üks hetk avastasin, et laadija küll huugab täie rauga aga pinge üle 13V ei tõuse. Siis oli kohe selge, et midagi on nihu. Veidikese uurimise peale avastasin, et üks tagumine aku on täiesti surnud, küljed punnis ja lainelised, kuum ja pinge kukub 11V peale. Kuna ülejäänud 3 akut on veel korras siis need kompenseerisid ja varjasid seda viga. Nüüdseks tõstsin kõik tagumised akud välja ja selleks pidin ka võimud ning riiuli välja tõstma.
Ühte uut akut pole mõtet osta vaid pean ostma 4 uut akut aga üks aku maksab umbes samapalju kui auto ise.
Hetkel olen kahe vahel kas tõmmata auto juppideks ja aitab sellest jamast või pean kuskilt suure hunniku raha välja võluma ja uued akud ostma.
Mõni pilt kah:

Ilma akude ja võimudeta on tagumine ots päris kõrge.


Eks lähinädalatel selgub mis sellest asjast saab.