dellu kirjutas:
Pidurdamine ongi nõrkadele, kui natuke ette mõelda ja käiguga pidurdada, siis pole teist eriti vajagi. Kui muidugi mõni toru täitsa puruks ja läbi uhab, siis on iseasi. Sõbraga esimene kord rinkat hobi korras külastada lõppes ka täiesti metallini piduriklotsidega. Tulin autoga pärnust Lasnamäele tee jooksul vist 2x piduripedaali puutudes, kusjuures üks neist oli maja ette keeramine kodus. Pärast sama autoga veel lasna-musta ka.
Lekkiva tagumise piduritoruga samuti lasna-musta sõitnud üle Järvevana, kusjuures jõudsin sinna kiiremini kui teine auto, kes mu tagasi pidi tooma. Käike järjest alla lapates saab väga ilusti hoo maha ja parimal juhul peab seisma jäämiseks õrnalt pedaali puutuma, kuigi mõistlik on juba punast tuld nähes katsuda ajastada rohelisse lainesse.
+1,
eelmine Mazda mis mul oli ostsin Männikult, samasuguse " veaga " .. esimene parem pidur lekkis.. Mis siis ikka.. läbi Tallinna ringtee Pirita-Kosele Mazdaabisse ja vahetatud ta seal oligi. Mingit mure polnud.
Sama oli E39ga, päev enne jõule ilmus veateade " Check brake fluid " .. okei.. BMautosse . .seal öeldi et tüüpviga tagumised pidurivoolikud lekivad. Aga kuna oli väljasõit 1h präast ja asendusautot ei leidnud sai pidurivedeliku lisada ja väga edukalt 2 x 100 km ette võetud, linnaski natukene sõidetud. Enne remonti minekut 5 päeva hiljem sama teksti ette ei tulnud ilmselt kuna pidurdasin koguaeg käikudega laias laastus. Ega ta meeldiv sõita pole kuid sõitmata ei jää