Tere,
Lühidalt, miks...
Mõnda aega tagasi tekkis mõte osta omale auto, mis asendaks mu kahte autot. Üks nendest siis veidi üle 300 hobuse hobiauto supra ja teine igapäeva auto mugav ja vaikne lexus is250.
Mõni nädal tagasi jutustasin sõbraga samal teemal, et võiks vanad maha müüa ja kahe asemel ühe võtta. Jutt jõudis subaru "kotkasilmani" ja sealt edasi siis eelmise kere luukpärani. Mingil hetkel jutustas sõber loo, kuidas Tommi Mäkinen aitas subarul teha ka sedaan STI mis on nõ. maailma kiireim sedaan. Juba idee sellest autost oli huvitav.
Koju saabudes lõin interneti avarused lahti ja hakkasin siis STI raicin-u kohta lugema. Välimuselt ilus, mootor hea, sisu kannatas kriitikat. Ei läinud palju mööda, kui otsutasin esimest vaatama minna. Turul kõige soodsam, kuid täis varustus ja ilus valge. Kohapeal selgus muidugi, et igast otsast roostes, mootoris jõudu pole ja auto korraliku avarii teinud. Aga huvi oli endine. Eestis oli neid müügis neli. Kolm käisin kahe päevaga läbi.
Kolmas oli nendest kõige ilusam ja pm. sobis mulle. Pisivigu oli, kuid tehnika tundus hea ja hind kukkus ka 20k peale. Igaks juhuks sirvisin müügi kuulutused veel läbi ja jäi silma teistets mitu tuhat kallim sti. Kuulutuses tundus auto palju-lubav ja igaks juhuks läksin siis seda ka vaatama.
Tean, et see polegi selle mudeli idee, aga mind veidi segas müratase ja see, et originaal heli oli nagu vanaema kõõgi raadio, ning seda plasti on nii palju
Kohale jõudes sai üsna kiiresti selgeks, et see auto saab olema minu.
Tegu on siis hõbedase 2011a. oktoobrikuu autoga. Masinal veel kenasti tehase garantii. Originaal varustus-astet ma ei oskagi õelda.
Tühi kaal on 1480kg
2.5L 4 Boxer turbo, millel on 221 Kw ja 407 Nm.
0-100 saabub ~5s
Tippkiirus on tehasest 255, kuid väidetavalt lähevad rohkem.
1/4 miil on ~13.5s
Auto esimene omanik on olud ilmselt üsna jõukas. Ning kõik selle auto pisivead on ära parandatud.
Lühidalt erinevused võrreldes teistega mida vaatamas käisin.
Originaal makk on asendatud korraliku vastu(toimiv navi, toimib BT jne), kõik kõlarid on focali omad. Esi istmete all on 2 10" sw, mida toidab Focali võim mis on pagasiruumi ära peidetud ilusti. Kogu armatuur on kvaliteetselt nahaga kaetud. Sama ka ustel. Lagi ja piilaris on kaetud identse nahaga, mida katab iste. Autole on tehtud väga põhjalik mürasummutus. Lagi, uksed, isegi pagas on üle käidud. Auto on oluliselt vaiksem kui teised, millega sõitsin. Paigaldatud on kvaliteetne parkimiskaamera. Hella LED lisatuled, kere kriitilisi kohti katab 3M kile, et kaitsta värvi kriimustuste eest. Klaasidel on väidetavalt toonitud turvakile. All on 18" OZ veljed. Kaasa tulid ka originaalid koos tutikate naeltega. Käivitus on nupust. Kevlarist põhja kate, mis jookseb esi pamprist, kuni kasti lõpuni. Krowni korrosiooni tõrje.
Lisaks siis väga korralik ja hästi hoitud sisu. Rool nagu uus ja praktiliselt kriimuvaba kere. Kõik kere detailid on ilusti ja õiges värvis.
Lisaks siis nagu neil vist enamustel, Kliima, istme soojendused, kojameeste el. soojendus, igasugu kontrollid jne.
Autoga sõitnud nüüd mõned päevad ja olen ülimalt rahul. Vähegi kurvilisem tee, siis naeratud on kõrvuni. Isegi naisele ja lapsele meeldib.
Mootori heli on väga mõnusalt madal, samas piisavalt vaikne, et mitte häirida. Minu jaoks suur üllatus on see, et 4 silindrilisel puudub vibratsioon. R4 on selle boxeriga võrreldes nagu vibraator
S# reziimis on masin päris mõnusalt terav ja jõu puudust hetkel ei ole.
Plaanis pole hetkel suurt midagi. Mõnes kohas on vaja uus kile panna kerele, pisikeste kolmnur akende toonkile on kehvasti ja Garantii-korras läheb ilmselt kast vahetusse(neljanda käigu sünkro on väsinud). Kui garantii läbi, siis võib pisi muudatustele mõtlema hakata. Mõni lisa hobune, veidi rohkem urinat...
Kindlasti tuleb ka rada minna katsuma selle autoga tulevikus.
Mõned pildid




Koos uuega

