Kell on öööööö ja igav on, teen oma uuest igapäeva autost teema.
Audi ammendus, enam ei tahtnud, aga midagi VAG maailmast pidi tulema.
Esialgu ajasin taga Skoda Octavia RS'i aastast 2006-2008, aga kui ka saksast tulin tagasi tühjade kätega, siis loobusin sellest üritusest.
Jäi silma päris meie omal maal selline aparaat:
Mark: Skoda Octavia Elegance
Mootor: 1.8 TSI, 118 kw
Käigukast: DSG 7 käiku
Aasta: 2010
Keretüüp: universaal
Värv: must metallik (black magic pearlescent onyx)
Toodud on auto juuni alguses Šveitsist, mina ostsin ta Tartust. Peale ostu tehtud taustauuring

näitas, et läbisõit (162 000) peaks õige olema. 2014.06. eestis vahetatud tehase kuludega käigukastis õli ja 2012.02 kui läbisõit oli 71 465 km garantii korras kolbid mootoris.
Auto on seest nagu uus, väljast peaaegu uus, tagastange on pealt kriibitud.
Lisasid ka midagi on: vihmasensor, MF sportrool, millel labadega käiguvahetus, püsikiirusehoidja, xenon tuled kurvifunktsiooniga, tulepesurid, udutuled ees ja taga, päevatuled ees, tumenev salongipeegel, elektrilised soojendusega küljepeeglid, nende küljes lombivalgustus, puutetundliku ekraaniga Amundsen stereo (cd, mp3, sd kaart), navigatsioon, poolnahk istmed, ISOFIX, esiistmed soojendusega, 2 tsooniline kliima, jahutusega kindalaegas ja esimene käetugi, tagumised parkimisandurid, 16" Skoda veljed lamellrehvidega, katusereelingud, käetugi ees ja taga, suusaluuk, tehase toonklaas tagaosas, 12V pagassis ja väga korralik tehase heli. Autol on mittesuitsetaja pakett, seega tuhatoos ja sigaretisüütaja puuduvad - tuhhari asemel on panipaik ja süütaja asemel 12V väljundi.
Nii, see kõik on olemas, midagi ehk läks ka meelest, aga siiski on auto liiga tavaline. Rohtu selle vastu hakkasin otsima kohe samal päeval, kui auto koju tõin - tellisin väljamaalt märgita honeycomb iluvõre ja RS style stangevõre, esituledele "kulmud". Aga ka sellest jäi väheks - 15.07.14 sai tellimuse H&R -50mm vedrud ja 16.07.14 Avus AF10 valuveljed, kenad 19".
Iluvõre:

Kulm ja ühtlasi siin ka seesama iluvõre:

Stangevõre:

Veljed:

Pudinad kätte ja külge saab, siis vaatab edasi. Summuti otsad võiks vähe edevamad olla ja arvutiga võiks aktiveerida tule-mine-koju tuled, pätiluku ustel jne. huvitavat, mis saab. Kasko tuleb ka peale panna.
Kuna velo vajab ka aeg-ajalt väntamist, siis 15.07.14 lisasin katusele äsja soetatud Brio katuseraamid ja Thule rattahoidja. Ahjaa, käepärase tuuninguna läks esimene number ka täna ilma aluseta stange külge ja esindusest ostsin mõeldes tatisele ajale kummimatid salongi.
Otsisin autot, mis oleks mugav, töökindel ja kena ning see auto seda peaks olema, mida kohendan vastavalt enda maitsele, mille üle siin vaielda pole vaja

Tahate vist pilte ka jah?




Eelmise omaniku pärandus, mida polegi veel maja ees rotti lastud


Lomp lights:

Jõuallikas 118kw:

Mõni tubane pilt:



Puutetundlik molu:

Pakiruumi ka mahub nii mõndagi:

Raamituuning:

