Sai pikalt otsitud pereautot vähemalt 7 kohalist. Mõned isendid vahepeal isegi tulid müüki (SantaFe) aga uurides margi esindustest hooldusajalugu osutusid kõik vägagi vigade rohketeks. Teine kriteerium oli see, et auto 2013a. alles siia toodud Prantsusmaalt või Belgiast. Hooldus ajalugu aga sellistel pea olematu või üldse puudulik. Tähesaju Amservis kasutatud autosi uurides pakutigi seda Captivat. Ametlikult auto veel müügis polnud, parandati müügieelseid vigasi. Auto muidu täielikult Eesti ajalooga, kaks omanikku. Hooldusajalugu päris pikk, mis autoga eelneva 6 aasta jooksul tehtud.
Autost lähemalt:
Mark: Chervrolet Captiva
Mootor: 2.0 Diisel; 110Kw
Käigukast: Automaat
Keretüüp: mahtuniversaal
Veoskeem: nelivedu
Veljed/Rehvid: 235/55 R18
Aasta: 2008
Värv: DARK DENIM GREY (Tumehall)
Istekohti: 7
Odomeetrinäit: 121815
21.05.2014a. teostatud 50 punkti test – Esimesed rattalaagrid loksuga (207 Eur/tk), tagasilla kerepuksid, esiõõtsa tagumised puksid, TURBO lekib (438 Eur), pidurid vajavad hooldust, Nukkvõll+nookurid (390 Eur) Kogu tööde maksumus - 2500 Euri. Tööde teostajaks Tähesaju Amserv.
Eelnevalt suurematest asjadest 60000km juures vahetatud roolilatt (1400 Eur) ja kardaan (800 Eur) Kardaan läks vahetusse ka teistkordselt 110 000 km juures, põhjuseks raskest autost tingitud kardaani risti loks. Margi esindus näeb aga ette kogu kardaani vahetust, kuigi saaks ka risti eraldi vahetada.



