Tervist foorumlased,
mõtlesin et oleks aeg juba teha oma esimesest autost teema ära. Natuke algusest, E38-d hakkasid mulle juba päris väiksene huvi pakkuma, kui nüüd õieti mäletan siis 7-8.a umbes, kuni selle aastani (2014) oli E38 vaid unistus aga see unistus täitus lõpuks 11.06.2014, sel samal päeval sai käidud Pärnus auto järel.
Arvestades hinda millega ma masina sain on/oli auto üllatavalt korralik, tegemist vajab kõvasti aga mitte midagi ulmelist või võimatut.
Auto ajaloost oskan räägita niipalju, et auto on toodud 2008a. Sveitsist, aastal 2009 põhjustas seesama auto Järvamaal avarii, mille käigus sai kannatada parem külg, täpsemalt siis parempoolne tagumine uks kuhu sõideti sisse, peale seda sõitis veel 1a. ehk kuni aastani 2010 ja siis jäi 4a. seisma, 2014 müüdi auto Pärnu ja mõned kuud hiljem sain mina õnnelikuks auto omanikuks.
Päris paljud on öelnud et nad ei saa aru miks ma sellise röövli ostsin (sööb kütust, remont/hooldus kallis jne.) aga kui nüüd päris aus olla, siis pole selle BMW ülal pidamine üldsegi nii kallis nagu väidetakse, kütust võtab vastavalt jala raskusele, jupid saadaval täitsa mõistliku hinnaga ja kui remondi/hoolduse pealt kokku ei hoia, siis pole vaja midagi karta.
Hetkel ei oskagi midagi nagu juurde lisada, kui ainult nii palju et masina kallal hakkavad täielikud remonditööd (tehniline ja välimus), sellepärast tegin ka teema, plaan oli töödega peale hakkata sügise lõpus hiljemalt talve alguses aga auto hakkas vaikselt otsi andma ja tänu sellele sai asi kiiremas korras ette võetud.
Lisavarustus:
S202A-Steptronic
S320A-Deleted, model lettering
S339A-Shadow-Line
S354A-Green windscreen, green shade band
S401A-Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A-Floor mats, velours
S428A-Warning triangle and first aid kit
S430A-Interior/outside mirror with auto dip
S457A-Contour seat, front, electr. with memory
S464A-Ski bag
S494A-Seat heating driver/passenger
S496A-Seat heating, rear
S508A-Park Distance Control (PDC)
S522A-Xenon Light
S533A-Air conditioning, rear
S536A-Auxiliary heating
S609A-Navigation system Professional
S629A-Car telephone (GSM) w card reader, front
S672A-CD changer for 6 CDs
S676A-HiFi speaker system
L801A-National Version Germany
S915A-Delete clear coat
Pildimaterjal.12.06.2014 - Päev peale ostmist, esimene pikem sõit Narva. Pildi kvaliteet pole väga kiita.
07.2014 - Auto esimene pesu minu käes.


02.08.2014 - "Unustamatu" nädalavahetus niiöelda, võtsin ette reisi Lõuna-Eesti, märgid et reis ära jätta tulid juba reedel, kui tuli 2x autole voolu anda (esimest korda kui auto niimoodi jamas), jõutsime siis reede öösel otsaga Viljandi kanti kus märkasin et rehv täiesti tühjaks läinud (seisis nii umbes 30min.) tuli välja et tühjaks läks sellepärast ei mitte korras esisild sõi juhipoolsest esirehvi, panime siis tagavara ratta alla ja jätkasime sõitu Valka, umbes 20km enne Valka jõudmist lendas roolivõimu ja genekarihm ribadeks, jõudsime õnneks ilusti Valka, järgmine päev kuna rihma ei olnud kusagilt saada siis ainus võimalus oli auto kuidagi Viljandi tagasi tuttava mehaaniku juurde saada, lootsime Valgast võimalikult kaugele jõuda aga sõit lõppes 15km enne Otepääd, ootasime siis tuttavat kes koos 4 täis akuga Viljandist appi tuleks, jõudis siis lõpuks peale 2h ootamist kohale aga polnud sellest mitte mingit kasu, auto sõi kõik 4 akut 15-20km ära, jõudsime õnneks maantee pealt Otepääle Fixuse parklasse, kus ma ootasin umbes 3h kui tuttav läks Viljandi tagasi ja tuli puksiiriga Otepääle järgi.
Üritasin võimalikult lühidalt ja selgelt.
Ajasisustuseks sai mõned pildid õnnetust nv tehtud:


Avarii üle elanud külg (eelmise omaniku poolt mõlk välja löödud):
Päev lõppes autole puksiiri peal:
September 2014 - "Doonorauto" BMW E38 750iLa ost.
24.03.2015 - Lõppuks üle poole aasta seismist näitab auto elumärke ja asi hakkab vaikselt liikuma ja hoogu üles võtma!

Sai doonorilt ümber tõstetud generaator koos pm tutikate rihmadega, nurruma hakkas V12 koheselt ilma probleemideta. Aga 4 aastat seismist on jätnud omad jäljed, näiteks võib ära tuua tihendid mis omadega õhtal ja õli läbi lasevad, filtrid ja nimekiri veel jätkuks päris pikalt. Ei saa muidugi mainimata jätta et 4 aastaga oli ennast kahe radiaatori vahele elama seadnud hiir/ed.

Üle vaadati ka doonori seisukord (tehniline pool), praeguste andmete järgi õnneks mootor korras ja ei ole kokku jooksnud ega midagi, loodab et käigukast samuti korras, enamus rihmad tutikad (sai ümber tõstetud). Ühesõnaga doonori pealt saab päris palju asju tehnilise poole pealt. Nii vaadates ütleks et doonor päris mahuka remondi saanud enne seisma jäämist, kõik korralik ja töökorras!
Generaatori vahetus:
24.03.2015 - Doonor päevavalguses: