Autol vanust juba 8 aastat ning läbisõit sai hiljuti 54000km täis. Muidu pole värvkattel väga vigagi arvestades vanust, aga kivitäkke auke on viimasel ajal juurde tulema hakanud. Samuti häirib natuke mõte Eesti soolasest talvest ja korralikust värvkattest ning kõige lõpuks on hall suht igav värv sellisele autole

Seega seadsin sammud
http://www.brandfactory.ee ning valisin välja värvi Avery Supreme Bright Blue Metallic
Sinine värv sai valitud RUF RT-12 järgi, mida olen autot ehitades ennegi sihiks seadnud -

Lihtsalt sinine tundus natuke planguna ja seetõttu valisin välja metallicu, mis näidise pealt tundus igati kena.
Üks variant oli veel ka matt-must, aga matt-mustasi autosi liigub meil päris mitmeid ning tundus liiga tavalise valikuna. Lisaks veel matt kleepsu pesemisraskused.
Paigaldajad arvasid, et aega võtab 1-2 päeva ning suht lihtne töö, eriti peale selle video vaatamist, kus boxster kiirelt täpselt sama kleebise saab.
https://www.youtube.com/watch?v=QI0Y-w4I29oAga võta näpust, 911 Turbo on hoopis teisest puust, kui pisike boxster ning aega kulus 4 tööpäeva ja natukene jäi veel tulevikukski teha, keskmine sõiduauto kleepimine pidavat olema 1-1.5 tööpäeva.
Tulemus tuli sellegipoolest hea ja päris mitmed tuttavad on uurinud, et kas uue auto ostsin, teised kes lähemalt näinud arvanud, et värvisin üle


Eriti effektne näeb välja, kui kõrval veel värvilisi ja ilusaid autosi paikneb -

Värv mängib päris hästi olenevalt valgusest ja nii on auto hommikul ühte värvi, päeval teist ja õhtul kolmandat, öösel tundub hämaramas must olevat.


Igatahes enda jaoks vahelduseks täitsa uus auto ning näeb päris elus isegi parem välja, kui piltidelt.
Eile leidis auto24ringil aset selle aasta viimane Opentrack, seal sai lõpuks sõidetud 1:22 sisse ja seda üsna napilt - 1:22.9 ajaga, aga aasta alguses plaani võetud aeg sai sellegipoolest alistatud. Tänavarehviga selle autoga väga palju kiiremini enam sõita pole võimalik, eriti veel arvestades seda, et pidamise piiril sõitmine cup2-le ei meeldi ning läheb lödiks ja hakkab rohkem saba liputama. Ülevalpool oli juttu maksimaalsest kiire kurvi läbimise kiirusest, siis nüüd võin öelda, et 184km/h sealt enam libisemata läbi ei sõida, 180km/h aga küll, kenasti jäi teele aga egas meeldiv tunne pole see

Eeldavasti aitaks kaasa suurem downforce nagu üleval oleval Viper SRT-10 ACR-il on ja mis kogenud võidusõitjaga roolis suutis sõita 1:22.3 aja eile. Auto ise pidavat omaniku väitel 700hj kanti jõuga olema(kui mälu nüüd ei peta). Selline ACR suutis 600hj seades sõita Nürburgringil 6ndale kohale tehaseautode tabelis(seal on 300+ kiiret autot) seda ajaga 7:12 vs minu auto tehase konditsioonis sõidetud parim aeg aga on 7:38. Natuke võimsama ja kergema Viper ACR-X rekord on seal 7:03, aga heitgaasid vms asi ei sobinud ARK-ile ja tänavalegaalsust ei antud. Ainus auto moodi auto, mis ACR-ist kiirem on, on Porsche 918 ja sedagi ainult siis, kui võidusõidu paket juurde ostetud on.
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html Seega võin täitsa rahul olla oma väheke järele aidatud 997 turboga, mis suudab konkurentsi pakkuda hoopis kiirematele autodele



