Õdakut seltsimehed!
Palju vett on merre voolanud, see pinnalt auranud ning vihmana jälle alla tulnud maa peale. Põhjavett on kasutatud õlle teoks, too ära joodud ning jälle ringiga veeks tagasi muundunud. Paljud mehed kes enne mind on alustanud, naudivad oma töö vilju... Aastaid juba.
Vahepeal olen kõigi teiste eest väljas olnud ja ühtlasi enda vraki jätnud unarusse. Järjekordne väikefirma tööletõmbamine on ikka vaevaline tegevus.
Vahepalaks timmisin oma kunagist hooajalist argipäevaliikurit
KomeetiKomplekteerisin omal ajal koolis tehtud uksed-kaaned külge ja vedasin objekti Edgargradi (u 200 km). Teel sinna sai auto kergemalt viga kui pohmas sõbra poolt kinnitatud koormarihm esiratta juurest andis järgi ning vrakk hüppas ninaga konna vintsiposti. Kontrollisime küll tihti ja ei kihutanud aga keegi meist ei teadnud ju et rihm tuleb panna üle ratta, mitte X-na. Vee võttis kergelt silma aga noh, mis sa ikka teed.
Lajatasime masina Tervise tänavale maa-alusesse garaaži peitu. Tagantjärgi tundub idiootsus. Seal ta ootas... Lausa 13 kuud.
Lõppude-lõpuks tuli aeg kätte ja kangutasime sõbraga IŽi kergelt öeldes vaenulikust keskkonnast välja (boksi põrand ujus veest).
Paistab enam-vähem. Kõveraks muljutud stange eemaldatud. Esiklaas sai otsa juba aastate eest kui pillasin pohmakaga mutrivõtme sinna peale. Vinged tiivapealsed "JDM style" peeglid on ikka tehasest, ei näita nad miski.

Probleemsem külg. Kuna koolis polnud kere võtta ja kamraadidel-plekksepadel oli oma visioon ukse kumerusest ning pahtlit sügasin peale isuga et saavutata mingigi kuju (esitiiba polnud kõrvale võtta) siis kõrvalistujapoolne uks istub nagu sea selga sadul. Samas, ei markeerinud omal ajal ukse hingesid korrektselt, seega läks külge lotona. Ehk leiab õigemad üles. Boonuseks on omal ajal karpi vahetatud, seespool kui peaks. Üleüldine hardcore porno, masin käis kunagi kõrgelt teetammilt alla selle küljega.
IŽ, 7ne, Rolls ja offline suvila ühes reas.

Rehvil vetikakoloonia, peaaegu kere värvi.

18.07.2002 sai selline steitment graveeritud roolile. Wremja ja Rullnokad, selle foorumi algallikas oli teeks.

Ja jällegi obligatoorsed enne ja pärast pildid. Teema alguse olnud pilastamata eksemplar vs muljutud objekt. Hall kogu A piilari juures oli ületeibitud Bulgaaria NSV hernepurk mis sisaldab endas töötavat 03 tahhomeetrit.


Mille pärast üle värvitud masinasse küüneviha sisse lõin? Ekstreemsustesse kalduvad hoiustustingimused liita eelneva maalri üle perse tehtud eeltööd. Harjajäljed tuimalt pahtlit täis ja krunt selga, ei viitsinud isegi metalli tasandada. Seal sai ilusti rooste rahulikult 0st pihta hakata.
Mädavinnid on pildil selgelt näha. Isegi Glasuridi rekka happe- ning epokrundiga tehtud katmikupaneelid õitsevad kohati.

Momendil on visuaalselt tuvastatav mäda-ämblikud üles otsitud ja välja käiatud. Tagatiivad värvist ja pahtlist puhtaks ning roostemuundur selga jugatud. Uksi veidi kujusse ajatud. Katuse sain pühapäeval värvitud ja lakitud.
Tuleb kibestunult nentida fakti et nooruse lollus maksab nüüd karmilt kätte. Aga noh, Liidu plekki on juba eos mäda sisse loitsutud. Ja ega ma püssi nii pea nurka ei viska. Järgmise kahe viisaastaku plaan näeb ette täiesti 0st tegemist. Pritsid ja jutud.
Infomüra sai ränk ning õlut kulus samuti kirjutamise juurde, seega suhtuda teksti reservatsioonidega.