Nagu karta oligi, läkski siin verbaalseks kõhulahtisuseks ära. Seega palve modedele, kustutada/poolitada teema peale waxi esimest postitust.
Pooldan isoleeritud kihtide teooriat ise muidu. Kui aega on... Lööktööna tehes ei pilgu silm ega löö risti ette kui on vaja kallimale uuema otsa lustikaarikule pahtel plekile lüüa. Mädanena hakkab sealt nii-ehknaa. Nähtud eelnevate riikide-meeste töid küll ja küll.
Ca. nädalaste vahedega tehtud pildid, enda projektiga saan tegeleda ainult nädalavahetuseti.
Ussis tagatiivad metallini haljaks, vajalikus kohas plekki välja tõmmatud.
Kõik paneelid (v.a. katus) pika klotsiga siledamaks lükatud. Kuigi ennegi polnud kujul vigagi.
Pingsal otsimisel leitud ämblikualged välja käiatud, kindlasti mingid mäda-alged jäid sisse.
Kunagi kerele sisse ostetud teenus on kohati tehtud väga kehvalt, kohati hästi.

Kere viimase krundi all, tiivad korraks tagasi visatud, ustel-luukidel ajasin masina sisse kus vähegi kahtlasem mull või virvendus oli.

Erinevalt eelnevatest projektimeestest seal, hoian enda auto küljest irduvaid tükke salongis. Selliseks sai lammutatud. Tagumisi klaase maha võtma ei hakanud seekord, viimati oli tükk tegu neid tagasi saada, tihendeid ei tahaks väga rappida.

Esimesena sai mekkida uut kuube katus. Klotsiga siluma ei hakanud (kuigi oleks ju võinud idee poolest), lihtsalt tegin ühte kohta kerge pahtelduse ning ülejäänud 500ga matiks. Katus on kõige põlatum detail üldse, eriti universaalide oma. Kiirelt pead tegutsema, et lakk jätkukohas tasa vajuks. Ise, voolik ja püss peavad olema ideaalselt puhtad et pinnale ei satuks liigset sodi. Täiesti loomulik lakistruktuur jäi sisse, kaks huvilist, äädikakärbest sai samuti "päästetud"
Liiga palju uputada ka ei tohi, kuigi esialgu võib peegelsile pind ülivinge tunduda, näitavad loomkatsed et hiljem võib pind ilusti karvaseks-matiks kuivada.
Selga läks Sherwin Williamsi Lada 325 ja 111 lakk standard kiirusega kõvatajaga. Seega päris noname pole. Mingi teraga värvi
stock Kombi selga ei purista ju.

Mitu tundi tuulutamist, pesemist, paberiga katmist ning veelkordset pesemist,tuulutamist. Lasti üle, mootoriruum jäi tühjaks tõstmata-tegemata. Katta ei viitsinud. "Kunagi hiljem" ehk, kui seal rajoonis midagi muutub.



Selline on reaalne valgustus "Blowthermis". Värv seljas.

Lakk seljas. Vist puhtaim kere mis sealt tulnud.

Järgmiseks läksid esiotsa tükid. Kapoti pillasin lahti võttes maha ja tekitasin natuke tööd juurde. Samas sellele kulus kõige vähem aega. Esipõlle juures polnud spotteriga midagi teha, kangutasin plekki veidi sirgemaks, vajalikud kohad said pahtlit ning krunti. Värvisin-lakkisin mastiksirandini, hiljem katan stangealuse pleki üleni mastiksiga ära niiehknaa. Igast detailist 120 pilti ei viitsinud teha nagu mõni tšort teeb.

"Karusellpukk" "kuivatusasendis"

Nädal hiljem sundisin ennast haigena järjekordsetele lööktöödele. Aeg oli käes ette võtta uksed ja tagaluuk (bensiinipaagiluugist rääkimata

) Mõniteist tundi läks kõigest, seda siis koos pildi ette saamisega. Puhtalt tahtejõu ja fanatismi küsimus.
Nii nad pukki vinnasin.

Problemaatiliselt kõrvalistujapoolselt ukselt sügasin kooliaegset "liha" maha, kohati metallini. Mis kuju ta sai, ei omagi enam tähtsust. Krundist läbi nühitud kohad said ikka enne värvi 1K krunti selga kah.

Lakkimine käib käsikaudu, nagu ikka. Detaili ise ei näe kui just ninapidi sees pole, ülekattega laskmine ja muud isased liigutused on kätte salvestatud. Muidu mind selleks momendiks ise kohal polnudki, palavikus mõistus oli kuskil mujal, tunked hoidsid keha püsti. Prillil pidi vahepeal kojamehed tööle panema, andis hiljem silmi lahti kangutada

Maagilise udu hajudes avanes kaamerale selline vaatepilt. Ja peale seda ma neljakäpukil minema roomasingi öösse...

Antud momendil ripuvad paneelid üksikute poltidega kere küljes,. Teha oleks minimaalselt vaja veel: mustad aknasiinid, tagaklaasi kolmnurgad ja esikannel prillidega üle. Natuke poleerida (üksikud täpid ja kaks-kolm väiksemat "signatuuri"

), klaasid külge (stern pidi esiklaasi tooma).
Ega ei teagi, mis kuju see kompott kõik on. Juhiuks on vana "kroomsanga" tüüpi, rant on teravam. Kõrvalistujapoolne on nagu ta on. Ideaalseid paneelivahesid taga ajada, peetud Liidu autol, ei saagi.
Aga noh, see plekihunnik ongi pigem nagu erinevate tehnoloogiate lakmuspaber. Kuidas tohib ja ei tohi vormistada "projekti" aeg-ruum-raha mõõtmeis.
Tuleb au anda et tänu sellele objektile olen antud tööl. Plastist tiibadega X5d, udukergest alumiiniumist Audid, roostealgetega 2012 Transporter, mõni Datsun Kaskai, kaks kaatritki, ei saa lähedalegi Liidu korrosioonialtile terasarmeele.