Sai siis eelmise aasta augustis kodumaa jäetud seljataha ja tulin teiselepoole ekvaatorit elu vaatama - Austraaliasse.
Sellest kuidas mul siin läheb võite lugeda blogist
http://www.gm-aus.blogspot.com Autoteema on aga selleks siin,et aegajalt probleemidele lahendus leida ja foorumirahvaga muljetada.
Autost lähemalt: 95a. Mitsubishi Verada Wagon V6 3,0 automaat, esivedu...Eestis tuntud kui Mitsu Sigma.Tegelikult on Aus. Sigma asemel mudelinimi Magna. Verada't tehti sama kerega,kuid rohkemate lisadega, armatuur ja esituled on Magnal veidi teistsugused, muidu välimuselt sama. Värvus on must-katus ja kapott tuhmunud(päikese kahjustusega)
Sõita temaga on mõnus ja magada kannatab ka autos(isegi mõned ööd on esiistmetel veedetud,kuna taga on liiga palju asju

), kütust sööb omajagu, linnas pea 18L/100, maanteel saab ehk 10 hakkama. Samas kütus on siin tunduvalt odavam.
Lisadest: kliima, 4xel. aken, cruise control, orig. valuveljed, reg. rool,automaat kast jne..
ostes oli selline



paar kuud tagasi sai veidi iluravi mu käes + toonkalaas.
Esistangest üritasin ühte tobedat mölki välja saada...krt plastik on nii tugev et käepäraste vahenditega(nagu puukaigas ja telliskivi), seda välja ei saand.

Lõpuks lahendasin mölgi väljavõtmise hoopis selle peitmisega numbri taha





Kapoti toonimiseks kasutasin tulelakki.Olgu öeldud et võtsin selle töö ette lihtsalt igavusest ja eesmärk oli võimalikult väikese raha eest masin viisakamaks saada. Kokkuvõttes läks see krempel maksma: tulelakk 15$+ läbipaistev aerosool lakk(2purki) 3.50$ tk ja liivapaber (2) 1$tk...niiet 25$ ehk u. 200.-kr ja 2 päeva tööd

Aga Austraalia päikese vastu ikka ei saa nüüd on kapott ja katus praktiliselt samal tasemel, mis ostes. Võimalik et värvin nad varsti korralikult üle-mitte aerosooliga

paar pilti looduses kah, Pinnacles kõrbes

Lääne-Austraalias teel troopikasse


Masin sai ostetud septembri kuus, preguseks olen juba jõudnud üle poole Austraalia avastada, minukäes on sõitnud ta veidi üle 20000km. Selle ajajooksul on ta kenasti vastu pidanud, vaid 1 jahutusvedeliku voolik on lõhkenud.
Nüüd aga esines probleem esituledega-kui masin käima panna ja lähituled tööle panna siis hakkavad nad vilkuma, u. peale 5min hakkavad nad normaalselt tööle.Muidu oleks savi, kuna õhtuti maanteed nagunii ei sõida(kängurud teel) ja tulesi päeval ei kasuta. Kuid kardan et asi võib hullemaks minna. Oskab keegi lahendust sellele leida? releede ja kaitsmete vahetus probleemi ei lahendanud. Elektriku juurde minekuks raha puudub(ränduri elu-raha läheb igalepoole mujale) üritaks esialgu ise hakkama saada.
Päikest teile
