Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 23:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 478 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 14.09.2014 00:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2011 20:41
Postitusi: 88
Asukoht: Vigala & Pärnu
Inc555 kirjutas:
sigrblot kirjutas:
Ma ei lugenud kuskilt välja, et mis vedu see on...mull sõbral oli kunagi universaal vento mis oli ka kunagi mentide oma ja sellel oli nagu ma mäletan nelikvedu.


http://www.auto24.ee/used/1777918 Siit loeb välja, et esivedu ja 128 kw-d siiski.

Jep, Ventosid pole ei nelikvedusena ega universaalina toodetud, ma arvan, et see oli pigem Golf 3 universaal(vbla Vento nina pähe tehtud) ja kusjuures paberite järgi on 2.9 syncrod isegi natuke aeglasemad(v.a. Golf 3 luukpära).
Kui sport õhufiltri all mõtled koonusfiltrit siis pane see võimalikult suur, mul väiksemaga hakkas kuskil 5800 rpm-i juures kinni pooma, suuremaga jooksid pöörded ilusti lõpuni välja. Ja noh need hääled mis koonusfiltriga tulevad on lihtsalt ülihead, ma pmst kogu aeg sõidan põhja gaasiga :D sõidu ajal tulevad need kõige paremini esile, isegi madalamatel pööretel. :rokib

_________________
Killers on the road...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 14.09.2014 10:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Vedu on jah esivedu, seda unustasin mainida. Aga, ei välista, et alustan uurimistöid, kui raske oleks nelikvedu..
Sport õhufiltri all mõtlen paneelfiltrit, mis pärines ka ühe VR6 pealt, millel vahetati käigukastiõli ja pandi vale sisse, mistõttu kast jooksis avariirežiimi. Aga enne seda tehti seal kõik hooldused ära, ehk siis ka filter sai uus.
Ning jah, kahjuks tõesti ei ole M, RS ega AMG, aga odavalt neid annab otsida. Ning noh, oma sõidurõõmu saan hetkel sellega täitsa kätte. Küll valevedusena, aga 1-3 peeneks lasta on täitsa mõnus küll.
Mootor tundub küll, et tihe ja hoitud. Aga, kooli tagasi minnes uurin ühe õppejõu käest, mis läheks maksma plokikaane portimine ja muus osas ära tegemine. Edasi vaatab, äkki saab selle lausa ette ka võtta.
Peab ka uurima kusagilt, kust saaks vähe toredama väljalaskesüsteemi ka alla, kuna praegune lekib kusagilt, mistõttu head hääled tal tänu sellele just ei ole. Natuke aimu saab, aga lekkekoht on päris tõsine siiski.
Esmatähtis oleks masin ära teha, et saaks järgmisel kuul ÜV tehtud. Siis hakkame siin teisi asju välja sellest võluma..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 14.09.2014 11:24 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Egas see auto neljapäeval ühes kohas sõitu ei teinud koos sinuga? :D V ostsid sa alles eile/üleeile selle?

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 14.09.2014 13:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Ostsin ta reede hommikul, et mina sellega sõitu ei teinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 14.09.2014 17:17 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Oookei. Igatahes Neljapäeva õhtul oli sumps minuteada korras ;) Ja jube nobedalt vuras edasi!

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 14.09.2014 17:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Siis ei tea, igatahes endal praegu on sumpa kas kuskilt liitekohast lahti, või auk sees. Homme saab loodetavasti tõstukile, siis saab teada, mis värk seal all toimub.
Aga liikumine sama.
Muidugi, neid sarnase numbrikombinatsiooniga valgeid VR6 Ventosid nii mõnigi, et äkki võis olla ka mõni muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 15.09.2014 16:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Nii, täna siis käidud veidi ostlemas, võtsin ligi siis mootoriõli, käigukastiõli, uued kojamehed ja küljekarbid. Edasi läheb tellimisse vedrustuse detailid, ning osa veel mootoridetaile. Ja loodetavasti jääb raha ka uute rataste jaoks, kuna see vibamine ajab hulluks..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 15.09.2014 17:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Kiiremaid sõite on sellega tehtud ka EMV kiirendusvõistlustel, siit leiad 400m tulemused: http://www.bhra.ee/register/public/race ... eet001.htm

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 15.09.2014 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Manufacturer Model Dial-In RT 60ft 660ft 660 Speed ET Speed
Volkswagen Vento 0 0,455 3,1990 10,8261 114,74 16,2230 140,73
Volkswagen Vento 0 0,234 3,0332 10,4420 137,77 15,8378 146,02
Volkswagen Vento 0 0,197 0,0000 11,0871 113,21 16,4291 146,58
Volkswagen Vento 0 0,153 3,0169 10,2781 114,47 15,6189 151,74
Volkswagen Vento 0 0,104 2,9383 10,1905 117,17 15,5750 147,36
Sellised ajad sealt leidsin.
Imestama paneb see, et kuidas see auto läbis tehnilise, vaadates sildade hetkelist seisu.. :D
Aga, kõigega tegeletakse, uued osad kohe-kohe tellimises.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 15.09.2014 17:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Ega see tehniline seal ülevaatusega ei võrdu, pole pinke kus sildasid logistatakse jne. Põhiline rõhk on, et lekkeid poleks, turvavarustus korras oleks ja oma klassi nõuetele vastaks. Loomulikult vaadatakse ka seda, mis silma jääks. Puuduva rattapoldiga on joonelt küll tagasi saadetud, kuigi 6varbaline lõunanaaber sõitis kohe sinna uuesti tagasi järgmise läti klassi arvestuses. Ma ei tea mida ta lootis.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 15.09.2014 19:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
No, siis küll.
Oskad muidu kommenteerida, mis antud auto klassi nõuded on? Kuna ise pole seda uurinud ja ei oska isegi mitte arvata, kuhu klassi see kuuluda võiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 15.09.2014 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Sellel klassil oli kiiruspiirang 13.5 sekundit. Ehk kui kiiremini sõidad siis oled juba kaotanud. Küll aga oli tegemist nn tänavaklassiga, mis ei olnud Eesti Meistrivõistuste arvestuses, vaid nn karikasari ja seal lihtsamad litsentsid ja väiksemad osalustasud. Eks ta rohkem oma lõbuks proovimas käis seda autot ilmselt, sest noh 2 sekundit aeglasema autoga ei ole seal midagi teha. Paljud sõidavad sealt 13.5-13.7 piiril, küll ka lõhki muidugi teinekord. Ehk kiirendusvõistluse jaoks on see auto lootusetult aeglane, kui just bracket (õigemini küll nüüd nimetatakse seda SET - sportsman ET) klassis sõita. Seal on tähtis hea reaktsiooniaeg ja stabiilselt ühte auku sõitmine (15.5-16.2 seda ka ei ole). Ellikas siis ütled oma indeksi (aja millega raja läbid) ja siis aeglasem saab vastavalt enne rajale. Ehk kui üks auto ütleb indeksiks 15.5 ja teine 13.5, siis aeglasem saab 2 sekundit varem rajale. Siis ongi tähtis võimalikult kiirelt startida ja võimalikult täpselt indeksisse sõita (kiiremini ei tohi). Ütleme nii, et suht kindel võid oma võidus olla, kui su reaaktsiooniaeg ja indeksi viga jääb 0.1 sekundi kanti :). Ideaalsed reaktsiooniajad on seal 0.0xx sekundi kandis. Ehk siis aeg sellest kui fooris roheline süttib auto liikumiseni.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 16.09.2014 15:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Jälle targem, ole sa tänatud.
Krt, tundub tegelt päris huvitav. Teeb auto korda ära, siis prooviks ehk järgmine aasta ise ka. Igatahes kiirendada enam sellega ei julge, hea, kui sõitagi, kuna pärast koolis olevat tehnokontrolli selgus, et piduritorud on üpriski krõbedad ja äkilist, jõuga pidurdamist vaevalt, et vastu peavad..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 16.09.2014 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Nonii, lähevad siis tellimisse järgnevad jupid:
> Esisilla puksid (kõik)
> Rooliotsad (sisemine+välimine)
> Šarniirid
> Stabilisaatorvarda puksid
> Rattalaagrid (esimesed+tagumised)
> Pidurikettad (terve ring)
> Piduriklotsid (terve ring)
> Tagasilla suured puksid
> Küünlad
> Küünlajuhtmed
Ehk kokkuvõttes rahatasku 463€ võrra kergem. Aga teadmine, et masin saab tehniliselt korda, on seda väärt.
Edasi veel vaja tegeleda siis kere, amortide, piduritorustiku ja summutiga. Aga, vähemalt saab hetkel üks suur amps võetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Vento VR6 - Tuunikala (10. lk)
PostitusPostitatud: 16.09.2014 22:45 

Liitunud: 21.03.2014 01:41
Postitusi: 334
Asukoht: Tallinn
Selline rahaline väljaminek muidugi näib esmapilgul väheke hirmutav,aga just nimelt tähtis on teadmine,et raha ei lähe niisama tühja,vaid auto saab korda ja see ongi kõige tähtsam. :D Edu autoga !

_________________
Range Rover Sport 3.0 180KW 2011a, Volvo 745 GL Estate 2.3 85KW 1990a


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 478 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7