kolm nädalat nüüd autol keretöid teinud ja praeguseks on auto alles krunditud ja enamus sisepinnad värvitud. Auto kallal tegelen umbes 3 tundi päevas, sellepärast venib ka. Ja teine asi oli see, et tuli ette võtta küljekarbi vahetus.
Pildid räägivad enda eest:
Kõik vajalik lahti võetud:

esimesena sai tiivad ette võetud, ühe tiiva vahetasin välja ka sest roostet oli valtsi vahelt pea et võimatu kätte saada. Tiiva tõin remoreksist.




Siis tagauksed ja tiivad:



esimesed uksed said mõlemad välja vahetatud, taaskord rooste pärast. Uksed samuti remoreksist toodud.


Eraldi teema on siis veel parempoolne küljekarp. Karp oli hakanud seest poolt välja ussitama, nii et väljast midagi aru polnud saada. Mingi 1,5 aastat tagasi ma värvisin mõlemad küljekarbid ära ja siis ei olnud veel ühtegi jälge roostest. Alguse sai kõik sellest et ühest kohast värv mullitas, seda kraapides tuli sealt välja auk.

Ja siis edasi läks suuremaks puurimiseks, lõikamiseks ja raiumiseks.



Lõpuks sai karp külge ka:


Ja siis hetk enne kambrisse sõitmist, et kruntida ja sisepinnad ka kohe üle tõmmata:


Karbi sees sai muidugi kõik roostes osad välja vahetatud. Pärast laseb vaha täis seest ehk jääb pidama.
Värvi jätan praegu saladuseks, väike üllatus moment peab ka ikka olema.