Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 19:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5496 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 367  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 15:48 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tegin talvekate allapanemise asemel autole kasko. POHHYOLO.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 15:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
Turbiinipoiss kirjutas:
Võtsite tutikad H2-d ja siis tutikad tipprehvid ja tegite teste? Usutav.

No ma ei tea millist võrdlust veel on vaja kui ühel minu autol on all tutikad HKPL 8-d ja teisel olid Vallai H2-d ?
Ma räägin pidamisest mitte mugavusest(müra) kui võrrelda neid rehve jäärajal paugutades, siis mingit olulist vahet ei tee. Olen vahel sattunud talvel protikatega sõitma rada mõne teise auto vastu millel on tipprehvid ja tavaliselt on pärast hämming kuidas protiga nii kiire saab olla.
Protikaga on vaja vaadata, et ei oleks vanemad kui paar aastat, siis on veel head ja värsked.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 16:22 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Uus prott pakub täitsa arvestatavaid sõiduomadusi jah...ilma töötlemata jäärajal temaga tippaega ei sõida, aga tänavaliikluses sooritus kõikides oludes hea. Ainus miinus on karkassi vanus, kuid selle põhjustatud probleemidest nagu eriti kuulnud pole...
Tipptootjal ja tipptootjal on ka vahe, mudelil tavaliselt siis. Mõni oskab teha suurepäraseid talverehve, teine suverehve ( lisaks õnnestub üks mudel ja teine kohe üldse mitte).

Kohe mitte ühtegi uut Contit või Hakkap. ei kannata võrrelda prottidega.


Tõsteti rehviteema nüüd selleks aruteluks.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Viimati muutis mehikemetsast, 21.10.2014 17:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 16:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.09.2007 10:46
Postitusi: 864
Asukoht: Võru
peedu. kirjutas:
Vallail H2 ja Masteril Nordic 2 on jah vana nokia HKPL2 muster mis on väga hea pidamisega aga kulub ja ulub :D

Olen samuti saanud aru, et pidamise osas ei ole isegi tipprehvid nii head kui H2.


Mul kolm talve all olnud ja hetkel veel 7mm alles. Sellise tempoga saan mina veel kolm talve sõita ja siis mingile vanapapile maha müüa kes nendega veel 5 aastat paugutab.

_________________
After sex, Mitsubishi is the best!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 17:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2012 19:35
Postitusi: 1018
Asukoht: Tallinn
Mul on Continental Ice Contactid (mis peaks olema ühed parimad) ja Master Nordic 2 (HKPL 2 mustriga) on esimese talve vähemalt sama hea pidamisega, ainult mürarikkam. Samas Nordic 3 on kehvema pidamisega, aga vaiksem rehv (võrreldes Nordic 2ga).

Protil pole häda midagi, parem osta iga aasta-kahe tagant uus prott, kui sõita vana kõvaks läinud Contiga vms. Kui pole probleemi iga kahe talve tagant osta uus korralik firmarehv, siis see on muidugi parim variant.

_________________
TEH kirjutas:
17:24 TEH (mobiil) diisel tanklas juba 0.799
17:24 TEH (mobiil) liiga rott juba diisliga sõita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 17:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.09.2007 10:46
Postitusi: 864
Asukoht: Võru
Isiklikult arvan, et väike loogika/seos on ka selle vahel, et mida rohkem ta müriseb siis pidamine ka mõnevõrra parem. Kõrvu jäänud et mingi uus korraliku pidamisega firmakas müriseb samamoodi.
Mürisemist ei taha siis suvekas alla. Pidamist kh siis pole.

_________________
After sex, Mitsubishi is the best!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 17:36 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Nüüdsest hakkamegi lähtuma protte või vanu firmakaid kasutanud seppade arvamusest.

Et siin teemas sõna võtta, võiks silmaring ikka natukene avaram olla.

Korraliku rehvi ja proti hinnavahe on kuskil 5x. Midagi ikka saab selle lisatasu eest.

_________________
http://www.k1.ee/


Viimati muutis eclipse, 21.10.2014 17:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 17:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2005 17:49
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
eclipse kirjutas:
Nüüdsest hakkamegi lähtuma protte või vanu firmakaid kasutanud seppade arvamusest.

Et siin teemas sõna võtta, võiks silmaring ikka natukene avaram olla.

Ei ole väga müstiline, miks rehvide hinnad 6x vahega on.


Vaidlemine ja silmaring ei käi käsikäes, pigem on see segav faktor!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 17:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2012 19:35
Postitusi: 1018
Asukoht: Tallinn
eclipse kirjutas:
Nüüdsest hakkamegi lähtuma protte või vanu firmakaid kasutanud seppade arvamusest.

Et siin teemas sõna võtta, võiks silmaring ikka natukene avaram olla.

Korraliku rehvi ja proti hinnavahe on kuskil 5x. Midagi ikka saab selle lisatasu eest.


Kui see oli mulle mõeldud, siis Contid ostetud uuena üle kahe talve neid kasutada ei kavatse. See, et rehv sama pidamise juures on vaiksem ja segu on hirmkülma ilmaga pehmem + firmanimi annabki selle hinnavahe, mis ei ole ka siis 5x.

_________________
TEH kirjutas:
17:24 TEH (mobiil) diisel tanklas juba 0.799
17:24 TEH (mobiil) liiga rott juba diisliga sõita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 17:50 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Ei, siin on pigem mõned härrad, kes kiidavad viieaastast protti tipptalveka ees. Ilmselt üldistamisel on aluseks võetud mõne tipptootja ebaõnnestunud/keskpärane mudel.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 18:01 

Liitunud: 24.11.2007 00:19
Postitusi: 230
Enda autole sai ostetud tutikad cordiant snow crossid. Eks näis kuidas talvel neil pidamine ka on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 18:24 

Liitunud: 03.03.2012 15:21
Postitusi: 496
Misasi see cordiant on? Lamell või naast muidu?

_________________
"Kiipige veel neid vanu saane" - Reimers


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 18:29 

Liitunud: 24.11.2007 00:19
Postitusi: 230
qobika kirjutas:
Misasi see cordiant on? Lamell või naast muidu?

See cordiant snow cross on naastrehv.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 19:12 

Liitunud: 23.01.2005 12:58
Postitusi: 181
Mina keerasin endale uued Dunlop wintersport 3d alla ja väga rahul. Ei karju ja pidamist ka nagu oli nii lahtisel lumel kui jääga :) julgen soovitada

_________________
E30 Cabrio, E34 520i, 2x Audi Coupe, Mitsubishi Galant, S80 T6, Kawasaki Ninja ZX-9R, Ford Escort RS2000. Opel Vectra, Mercedes Benz E290, Audi A8 D2 3.7, Audi S6 Quattro c5, mercedes benz c220 '04 w203. Now: 08a jumpy, yamaha r1, 07a hilux, audi a6 c6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lumi tuli maha ja valgeks sai maa ehk kuidas autosid lõh
PostitusPostitatud: 21.10.2014 20:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
eclipse kirjutas:
Nüüdsest hakkamegi lähtuma protte või vanu firmakaid kasutanud seppade arvamusest.

Et siin teemas sõna võtta, võiks silmaring ikka natukene avaram olla.

Korraliku rehvi ja proti hinnavahe on kuskil 5x. Midagi ikka saab selle lisatasu eest.


see et 5x kallim ei tähenda kohe,et peaks 5x parem olema.
olen päris paljude nn tipptootjate uute rehvidega ka sõitnud(oma autode all mitte naabrimeeste autodega proovitiirul käinud),ning ei leia mingit põhjust maksta seda 5 kordset hinnavahet.

ainus rehv mis jää peal paremini töötas oli continentali contiwinter vms,kolmnurkse naelaga.
lobjakas jms olukordades mingeid suuri plusse proti ees pole veel täheldanud.
eks need vastupidise väitjad on ilmselt vähemalt ühe jooksu "tippklassi" rehve ostnud ja ei mahu pähe et saab 5x odavamalt sama või parema pidamisega rehvi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5496 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 367  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7