Minul see kahjuks ostmata jääb, sest mul pole sellega paraku midagi teha või noh teha ju oleks kuid kuna sai suve jooksul oma viiest autost kolm - SL 500, 850i ja SC 430 - maha müüdud just seetõttu, et ei jõudnud neid kuidagi eesmärgipäraselt kasutada, siis tunduks nüüd kuidagi mõttetu ja rumal taaskord hakata saamahimust ajendatuna oma autode arvu piiratud kasustusvõimalustega niššitoodete abil suurendama. Ja osta see auto vaid sellepärast, et eeldada, et kahekümne aasta pärast selle auto unikaalsust osatakse hinnata ning sellest otsitud ja hinnatud kaup saab, pole nagu ka päris mõtet.
Paraku ei loe ma oma eelmisest postist kusagilt välja, et oleksin X-90 disaini ikooniks liigitanud. Ütleksin pigem, et huvitava ja üle keskmise välimusega auto. Aga, et "kole nagu öö" - no selleks peab puhta ... olema. Aga jah eks maitsed on erinevad ja "hall, metallik, diisel" meeste jaoks on ka Hummer H1, LM 002 jne koledad nagu öö.
Ja et X-90 õigest võlust aru saada, tuleb sellega sõita. On vaid veel mõni üksik maastur millega on sedavõrd fun sõita (siinkohal ei ole mõeldud meetrises mudas sumpamist või poole tuhande hobujõulisest mootorist tingitud kahurikuuli laadset kiirendust), lisaks veel üle keskmise maastikusõidu omadused ja väga suure boonusena kabrioletilaadne
fiiling.
Tundub tõesti, et ikka väga erineva mätta otsast vaatame asju, kui "ilusa" ja "erilise" puhul on näitena toodud Ines = ilus ja Oksmaa = eriline. Ma ei saaks öelda, et nt õhkjahutusega klassikaline 911 oleks ilus auto või et Countach oleks ilus auto, kuid saan öelda, et nende fenomeen ongi selles, et need on erilised. Kuid et nüüd siinkohal tõmmata paraleele Oksmaaga... no ma ei tea, kas tõesti??? Oksmaa ja X6 moodustaksid kena paari
