Muidugi tasub päris uus ja värske auto osta siis, kui konkreetne auto väga meeldib, on ostja jaoks eriline ja ihaldatud. Kuid osta uus auto vaid seetõttu, et loota, et nõnda saaks odavamalt läbi ajada.... siis ainult lootuseks see paraku ka jääb (siinkohal ei lähe arvesse mingid rendifirmad või muud ettevõtted kus võib aastane läbisõit ulatuda kuuekohaliste arvudeni). Eelnevalt mainitu kehtib ikka seljuhul, kui mingit Rapidit ei hakata võrdlema A8-ga.
Uue auto ostu puhul tuleb alati mõelda sellele, et mis on siis kui garantii läbi saab. Enamus autodel on see vist praegugi 2-3 aastat, Kial ja Hyundail on 5-7?
Omast kogemusest võin rääkida, et tollel mõni lehekülg tagasi mainitud autol - mis oli ainuke auto, mille uuena soetanud olen - juhtus koheselt peale garantii lõppemist selline huvitav asi, et roolivõimupump hakkas häält tegema ja andis siis mingi hetk hiljem ka otsad. Suht natukene enne garantii lõppu sai autoga ka korralises hoolduses käidud, kus siis kas tahtlikult või tahtmatult roolvõimu õlitaset ei kontrollitud - kuigi hooldusraamatusse märgiti et seda tehti - ja õli juurde ei lisatud (oleks vast natukene liiga kahtlane arvata, et sealt lausa õli vähemaks võeti?). Probleemi ilmsile tulekul muidugi suht pohhuilt vabandati, et tegelikult tõesti jäi see neil kahe silma vahele ja ei tea kuidas see ristikene küll sinna hooldusraamatusse sai... wtf

. Uue pumba hind oli tolajal 15000 krooni, millest poolt oleks esindus siis olnud nõus kompenseerima. Nii, et seega keegi ei garanteeri, et kohe pärast garantii lõppu mingeid juppe lendama ei hakka

.
Kasutatud auto puhul kehtib see reegel, et kui asja mõistusega võtta, siis pole raske korralik auto leida. Muidugi kui on just kindel soov selline auto osta, mis on teada tuntud murehunnik, siis pole mõtet ka pärast vinguda ja viriseda. Samuti tasub mõelda, et kas ikka tasub osta diiselmootoriga sõiduk ja loota, et järsku just sina oled see üks kümnest kellele naeratab see õnn, et diiselmootoriga auto omamine lõpuks
reaalselt ka odavam tuleb. Pigem kohe võtta asja kaine peaga ja osta kohe korralik bensukas ja mitte diisliga plärisega, vibreerida ja tahmata mööda linnatänavaid ringi. Ka remondikohtade puhul kehtib üldiselt see reegel, et iga margi või päritolu auto jaoks on üks-mõni kindel koht, kus autot hooldamas ja remontimas käia. See mõni euro kokkuhoidu ja käia kuskil
ei tea kus või
meie teame, tunneme ja saame hakkama kõikide autodega ei tasu ennast ära, hiljem läheb ikka kallimaks. Ja muidugi see, et kui autol on ikka viimase aasta jooksul olnud vähemalt kolm omanikku ja see on veel põhjendamatult odav - no siis ei saa ju loota, et selline auto teenib sind muretult aastaid

.
Kui teemaalgatajal on siiski isu uuema auto järgi, siis on praeguse vähemalt 24a vana B3 ja 22a vana Civiku ning päris tehasevärske auto vahel ju päris suur vahemik, nt midagi sellist
http://www.auto24.ee/used/1882895 - too veel olemuselt ju päris värske, hind mõistlik, igaljuhul parem sõita kui Rapid ja kui peakski järgneva nt 3 aasta jooksul hoolduste/remondi peale aastas 1000 euri minema, siis tuleb kokkuvõttes ikka soodsam.