Tere jälle Reisserite pere!
Vahepeal on palju vett merre voolanud ja palju raha kulutatud teistele autodele, kuid kahjuks mitte haile.
Vahe peal on hainina mind kurvalt oodanud garaasis tolmu kogudes peaaegu 3 kuud. Kuid kuna kevad ilmad on juba nii magusad siis paar nädalat tagasi sai end tösiselt kokku vöetud ja garaasi mindud, ning tegutsema hakatud. Kuigi lubadus, et järgmine postitus on juba värvitud autos siis paraku pean seekord oma sönu sööma. Tiiade alune on löplikult valmis tehtud, kuid tööd tuli loomulikult iga puhastamise ja löikuse töttu aina juurde.
Ära sai ka vahetatud mölemad sidurisilindrid. Pedaali juures oleva vahetus on üks väga nöme töö.
Kasti küljes olev töösilinder läks niuhti.
Samuti täna alustasin ka tagasilla alt kitkumisega, et teha autole uued silla kinnitused.
Kuna suurem jutuvestja pole siis las pildid räägivad enda eest.
tänaste toimetuste pildid saavad homme lisatud.




Summuti on omadega väga kehvas seisus. Kui kellegil korralikumat pakkuda siis vöib häält teha.
Selle hooaja peab vist selle M20-ga ära söita kuna mootorivahetust lihtsalt teha ei jöua.

Keevitatud Kunde poolne tiiva alune

Mastiks ka peal.


Keevitmatta juhikülg


Kehva juhipoolne tiivaalune


Kehva Sillakinnitus

Vabandan kui pilte liiga palju sai. Homme lisan siis tänastest tehtud töödest veel.
Ja nagu näha siis vähemalt enda arvates hea kerega autost saab keskmise vöi isegi veidi alla selle kerega masin. Pöhja keevitada vaja pole önneks.
Järgmise nädala esimestel päevadel peaks värvi ka selga jöudma tömmata.
Terv Kilk