tomcraft kirjutas:
Mine reaalselt PROOVI neist mõnega sõita. Soiud siit mitu lehekylge oma utiliseerimist ootavast kodusest autopargist ja pakud välja täiesti suvalisi ja erinevaid autosid sõiduautodest jeepideni.
Isiklikult ei kujuta ette, mis eriline remondirõõm peaks 200k pealt algama? arvestades fakti, et suurem osa eestit sõidab reaalselt 400+ tuhat läbi uhand saanidega ja kurdavad vähesed (nende omad ilmselt 800k läbi sõitnud, olgugi et kellapeal 220.000). Õlisid, filtreid ja muid kuluosi, tuleb igal autol vahetada, aga seda et sidur, kast, vms alt ära kukuks, pooled torud läbi roostetaks jne 200k pealt ikka naljalt ei juhtu. Aga vaadates su ettevaatlikust kulubaasi osas, siis parem ära osta endale midagi, sõida nendega mis on ja kui PEAB ostma siis mõtle edasi.
Üks väike tähelepanek veel, puhtalt enda kogemus.
200k Eestis sõitnud auto on üldiselt otsas, sillad läbi ja sada muud häda. Kere räsitud jne.
Võtad 400k täpselt sama auto, mis on sõitnud Saksas, Hollandis, Itaalias, Prantsusmaal jne. Hoopis teine tera. Kõik on terve ja viisakas, autol leidub värskelt vahetatud detaile sildades jms.
Seda on kogetud rohkem kui korra. Tundub lihtsalt, et Eestis läbisõit küll väiksem, aga kuna raha ei ole, siis kõik asjad mis garantii alla ei lähe, need ka vahetamata jäävad. Raha jätkub ainult kütuse jaoks. Eurooplane sõidab rohkem läbi aga autot hoiab minu arvates paremini.
Kindlasti ei saa seda 1:1 võtta, aga põhiline tendents tundub olevat selline.