Stabikas lahti ja summutid tulevad üle tagasilla ära, samas vaatasin,et stabika kontide kummilutid on ka puru enamuses, vaja need ka repair kitiga mingiga ära fixida ...

Bilsterin Sport amort paistab


Avastasin,et silikonituub ja allaminev vahetükk on täpselt samat mõõtu juhuslikult, sellest hakkasin cutima, katsin papiga ja lõikusin niikaua,
kuni enamvähem sai...


Seejärel rullisin seda valmislõigatud kujundit mööda A4 paberit, markeriga joonistasin ääred peale ja lõikasin välja... lõigutud tüki panin
toru külge millele samuti sai peale joonistatud ääred. Seejärel relakat ja käia ja valmis ta saigi , tegelt on mõlemad pooled valmis.

Kuna ma täpselt ei tea kui hea või mõnus see hääl jääb... siis teen ka "liblikad" toru sisse,et saan manuaalselt sulgeda/avada seda bypassi
ja kui ei taha, keeran kinni tagasi. See mod annab juurde täisgaasi hääli, tühikäik peaks enamvähem samaks jääma ja seega on hea sõita ikkagi maanteel. (selgituseks siis,et maanteel on rpm 1400 juurses)
http://www.youtube.com/watch?v=8cvkbxgx ... re=channel miski heli ka juurde

NB: See ei ole mingi lambimod, corvetifoorumis päris paljudel see ja üldiselt rahvas väga rahul, pidi ala 800 usd summutisüsteemiga peaaegu võrdse hääle looma
DAY2

Sinna poltide otsa sai veel kõrvad keevitatud,et keerata lahti,kinni saaks ,ei pea kruvikaid kasutama.

auto all ja tinasprayga ülelastuna

H-pipe ka pildil
Video http://www.youtube.com/watch?v=nFSJuJsibHw kuna auto külm siis eriti tuuritada ei tahtnud,aga aimu annab...
