Nagu eelpool juba mainitud, siis 5 omanikuvahetus tulid järgnevalt:
Esimene jõukur ostis ja müüs selle sõbrale, kes võttis selle firma nimele(kõik teavad miks) ja veidi aega hiljem kirjutas selle oma nimele. Mina ostin auto liisingusse ja paar kuud hiljem ostsin masina välja. Ja ongi need 5 omanikuvahetus.
Auto on ideaalses korras. Just lõppes ju garantii. Kui midagi oleks viga siis oleks kõik korda tehtd.
Autot võivad kõik kahtlejad julgelt vaatama tulla, esindus kinnitab, et kõik on 100% korras. Kes mind vähegi teavad läbi foorumi või siis reaalselt, teavad ka seda, et ma ei müü mitte midagi peidetud vigadega. Müüsin lexuse ideaalses korras, müüsin supra ideaalses korras ja müün ka subarut ideaalses korras.
Ei müü autot, kuna ülalpidamine käiks üle jõu. Liisingumakset pole, kuna on välja ostetud. Kaksko on miski 70.- kuus. Bensiini kulu normaalne. Müün kuna ostsin maja. MIdagi ei ole vaja viga, kuid pean kodu olulisemaks, kui sõiduvahendit ja hetkel tundub mõistlik ja tark tegu kodu nõ. arendada. Saan hakkama ka 13k maksva autoga

Samas pole subarust kerge loobuda. Tegu on erilise auto veel erilisema isendiga.
Kindlasti ei jäänud auto aeglaseks. Liigub endiselt väga tugevalt. Selle subaru hääled pidavat oleme kõige tugevamad, mis tehasest tulles on olnud.
Huvitava faktina veel selline asi, et see STI pidavat olema kõige vingema lisavarustuse listiga baltikumis omalaadsete seas. Esinduse härra sõnad. Enamus nõ. mitte tehase lisadest pandi külge esinduses.
Läbisõidu number tõesti vale. Ei märganud seda ise. Reaalselt ees ja ka läbisõidu reaalne number on 48 000km
Kordan siis korra veel. Auto on ideaalses korras nii seest kui väljast. Mitte ühtegi viga, ka mitte kõige pisemat pole. Tulge ja veenduge ise

On veel kellelgi asjakohaseid küsimusi?
