Foorumi reeglid
Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)
NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Streetrace.org Team
|
1. leht 1-st
|
[ 4 postitust ] |
|
Autor |
Sõnum |
Kevin68
|
Teema pealkiri: Nissan Primera P10 2.0 diisel ei lähe külmast pöördesse. Postitatud: 17.12.2014 00:38 |
|
Liitunud: 06.02.2009 19:34 Postitusi: 610
|
Autoks siis Nissan Primera P10 '95a, 2.0 55kw diiselmootoriga isend. Jama siis selline, et kui külmast käima panna siis auto pöördesse ei lähe, välja ka ei sure. Gaasi vajutada lõõb korra 1500 pöörde peale või natukene vähem ja kukub kohe ära ka. Kui temp-näidik enamvähem keskele jõuab siis hakkab järjest rohkem pöörde minema ja lõpuks hakkab normaalselt käima ja soojast peast sellist probleemi ei esine. Käima läheb nii soojast kui külmast väga hästi. Kust probleemi otsima hakata?
|
|
Üles |
|
 |
Kevin68
|
Teema pealkiri: Re: Nissan Primera P10 2.0 diisel ei lähe külmast pöördesse. Postitatud: 20.12.2014 22:08 |
|
Liitunud: 06.02.2009 19:34 Postitusi: 610
|
Ei oska keegi pakkuda midagi siis?
|
|
Üles |
|
 |
Toivoku
|
Teema pealkiri: Re: Nissan Primera P10 2.0 diisel ei lähe külmast pöördesse. Postitatud: 20.12.2014 22:12 |
|
Liitunud: 06.04.2003 17:32 Postitusi: 3200 Asukoht: Laagri
|
niiviisi asjast mittemidagi teades võiks öelda,et tegemist äkki temperatuuri anduriga mis ei anna piisavalt kytust peale?
_________________ Saksa autode remont,
|
|
Üles |
|
 |
TDS
|
Teema pealkiri: Re: Nissan Primera P10 2.0 diisel ei lähe külmast pöördesse. Postitatud: 21.12.2014 11:42 |
|
Liitunud: 27.11.2014 15:08 Postitusi: 873
|
Ma pigem kahtlustaks, et ei saa päri kütet kätte või imeb veidi õhku vahele seismisega. Mul ühel autol pump ise lekkis ja oli vahel klapp et küte tagasi ei jookseks. Käima pannes oli täpselt sama teema , et ei tahtnud pöördeid üles v6tta. Andurid ja muu jätaks kõrvale, kuna p10 on täiesti mehhaaniline pump, külmkäivituse süütenurka reguleeritakse elektriga ja teine pistik pumba peal kui on siis pöörete andur.
|
|
Üles |
|
 |
|
1. leht 1-st
|
[ 4 postitust ] |
|
Kes on foorumil |
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline |
|
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
|