Foorumi reeglid
Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)
NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Streetrace.org Team
|
1. leht 1-st
|
[ 1 postitus ] |
|
Autor |
Sõnum |
euph.
|
Teema pealkiri: Katalüsaator ja selle asendamine. Postitatud: 10.01.2015 13:27 |
|
Liitunud: 28.03.2013 10:23 Postitusi: 1
|
Tere. Ilmselt on sellel teemal juba küll ja küll juttu tehtud kuid ei leidnud hetkel omale vajaminevat vastust. Nimelt on probleem selline, et auto sööb veidikene õli ja katid läbi. Nähtavalt ega ninaga ei tunne aga ÜV punktis näitas 170 ühikut lubatud 100 asemel. Läbi saamisega muret ei ole kuna saab ka mustalt läbi. Küll aga mis häirib on hääl mis summuti teeb. Tühjad katid teevad jubedat kolisevat häält. Kui need asendada otsetorudega siis tuleb kuskil 2000-3000rpm juures jube plärin sisse. Samuti kurdavad inimesed, et resokad tekitavad jubedat müra ega tee head häält kui kattidega asendada. Nüüd tuleb mu küsimus. Kas keegi oskab öelda mis siis oleks kui katalüsaator asendada teise summutipütiga. Oma lolli aruga mõtlesin, et see peaks ju päris vaikseks summutamise tegema ja ei tohiks mingeid mürinaid ega plärinaid tekkida.
Tänades
|
|
Üles |
|
 |
|
1. leht 1-st
|
[ 1 postitus ] |
|
Kes on foorumil |
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist |
|
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
|