Niisiis, siin on enamvähem valmis saanud talveprojekt. Sügisel kui cabrio audi valmistus talveunne minema hakkasid mõtted eesolevale talvele koonduma. Seisin suure dilemma ees millist tagaveolist soetada, valikus olid ainult vana hea vaz või e36. Kaks eelnevat talve rallitasin ühe vinge 01ga, mis oli samuti välimuselt ülesehitatud ökoprojekt, rulliga värvitud mattmust siniste triipudega. Meeldis nii väga et kahju oli loobuda, kuid tahtsin käe juba mõnele teisele masinale külge panna ja midagi nokitseda. Olin iga kell valmis uue samasuguse ligi võtma kuid otsustasin ka selle kõigi suure lemmiku e36-e ära proovida. Teiseks suutis tüdruksõber niipalju sõna võtta et ei taha enam 40 aastat vana autoga sõita ning kütuse, heitgaaside ja muu sellise järgi haiseda

Mõeldud tehtud sai toodud elu esimene bmw, üks helesinine 1.8 sedaan, mis kuu aega ajapuuduse tõttu puutumatuna hoovis seisis. Kuna välimuselt oleks olnud palju tööd et asja siledaks saada ja vaba aega enam niipalju polnud, otsustasin õnneks maha müüa. Õnneks sellepärast, et nagu hiljem selgus oli asi tehniliselt tunduvalt nutusem kui alguses tundus ja räägiti. See läinud, jäi silma üks odavapoolne kupee, mis on ju igal juhul vingem variant. Peategelasest siis nüüd lõpuks niipalju, et tehniliselt väga heas korras, mootor käib nagu siidi ja mingeid anomaaliaid pole täheldanud, kere igati kõva ja karbid väga heas korras. Puuduvad ka igasugused kolksud, loksud, lõtkud jms, tundus uskumatult heas korras ja siiani pole pidanud pettuma. See eest oli palju iluvigu, pea kõik tiivakaared olid tuksis, värvi- ja toonierinevused jne, ühesõnaga ideaalne kuna igaljuhul oli plaanis üle võõbata. Ei ole mõtet nüüd halama tulla et nolgid mingi rulli ja aerosooliga autosid pidevalt mäkerdavad. Proovinud mõlemat ja võin öelda niipalju, et rulliga võib tõesti mingi rallika ja 40 aastat vana auto üle tõmmata sest see tulemus kriitikat ikka ei kannata. Montanaga saab aga ikka küllaltki arvestatava tulemuse. Ületas ootusi.. kui näpuga taga ei aja on keeruline väita et aerosooliga tehtud. Nüüdseks on samas natuke isegi kahju, et selline lahendus. Kukkus nii hästi välja et see teadmine spreituuningust rikub natuke asja. Sellest olenemata sai tehtud kõvasti eeltööd ja kere seal all tunduvalt paremas korras, järgmine omanik võib rahumeeli maha lihvida ja lasta kalli raha eest värvida. Mina teen seda vaid selleks et sellesse halli massi mingit värskust tuua ja oma äranägemise järgi ehitada ning talvel pimedal ajal poe taga driftida. See aga kukkus nii hästi välja et ilmselt kannataks suvelgi ilma midagi häbenemata kärutada. Kuna jutt läks nüüd nii pikaks siis kõik tehtud töö on enamasti piltidelt näha. Isiklikult arvan, et oleks veel mõnd asja teha aga ei hakka midagi välja tooma ja tähelepanu sinna suunama

Tehniline info pealkirjas, pildid all, aitab küll krt.


































