Sügisel ostsin naisele sõitmiseks Saabi

Kuna auto originaalis just üleliia kiire pole (Üle harju-keskmise 250hp aga 1720kg tühimass ja automaat käigukast) siis otsustasin natuke särtsu juurde anda.
Muudatused seisnevad 3" roostevabas downpipes mis on Tigworxi töö, 2.5" cat-back mis on Simonsi toode, Crossroad Perofmancei poolt on tehtud juhtaju tarkvara uuendus, lisatud on suurem alumiinium vahejahuti ning kõik vaakumvoolikud on asendatud silikoon voolikutega, EVAP süsteemi klapid on metallist ja värske BPC klapp sai külge. Plaatinum küünlad asendatud tavaliste NGK BCPR7ES küünaldega. EMU dünos mõõtsin ilma suurema vahejahuti ja muutmata õhuvõtuga rattast 187KW ja 387NM x 1.2 saab mootori võimsuse, mair 1380mg/s, boost kuni 1.2bari.
Ostes sai enam-vähem korralik hooldus ära tehtud - mootoriõli/filter, õhtufilter, kütusefilter, atm kasti õli, pidurikettad, piduriklotsid, käsipiduriklotsid, pidurivedelik, veepump, rihm, rullikud, tosooli vahetus. Õli ja küünalde vahetusi teen ca. 7000km tagant, õhufiltr iga kolmanda vahetusega uus.
Mõned pildid

cat-back:

vaakumvooliku majandus, evap klapid ja BPC

ennem kui 3" dp alla läks tuli tagumisele lambdale softis "delete" teha. Ajule saab ligi T7Suite nimelise programmiga, auto-tune, WB02 võimalus, EGT logimine, live ligipääs enamus mäppidele...

Downpipe, tegi ja paigaldas TigWorxi Kristjan.


Garaazis vedeleb üks B204 mootor mis on lahti kistud ja ootab Soomest väntvõlli. Too kannataks hulka rohkem peale keeramist kui praegune B235R aga kas ka reaalselt see mootor sinna peale jõuab kunagi ei oska öelda. Tuleb ilma balanssvõllideta see igatahes.
