Pandivere rahvaralli muljeid ka siis. Alustasime okeilt. Esimeselt katselt tagasihoidlik klassi seitsmes aeg. Teiselt katselt juba teine aeg. Teise katse lõpus sain juba aru, et auto käitub imelikult. Peale ajakaardi ära andmist, tundus et väljalase katki, tummine hääl. Niipea kui liikuma hakkasime oli siiski selge, et mootor lahti peal. Jama oli selles, et hooldusesse jõudmiseks oli vaja läbida veel üks katse ja kaks ülesõitu. Meie õnneks see katse ei olnud kiiruslik, vaid täpsuslõik, anti ette keskmine kiirus 36 km/h. Tänu sellele, et mõtted olid rohkem juba hooldusalal, saime sellelt katselt -13,6 sekundit nö. trahvi

Hoolduses oli aega 15 minutit, et mootor kinni tagasi saada. Puudu oli custom mootori padi, õnneks polt jäi karteri kaitsme vahele ja ei saanud ära kaduda. Mootor ise istus ka kaitsme peal. Saime erinevas mõõdus mutritega siiski asja nii heaks, et kestis lõpuni. Teisel ringil oli kõik okei ja sõitsime liidritega tagasi peaaegu 7 sekundit(kolmandale kohale kaotasime poole päeva peal 6 sekundit, ja teisele paar rohkem, ka esimene polnud väga kaugel). Teine pool päevast oli aga komistuskivi paljudele ja ka mulle. Esimene katse kohe saime tagurdada ja kuna tagurpidi käik ei tahtnud lülituda, siis kaotasime koheselt u. 10 sekundit. Järgmisel kaotasin aga veel rohkem aega, see oli siis 9 katse. Ja selgeks saigi tõsiasi, et olin ise kõik maha mänginud. Kaotasin kokku ligemale minuti enda vigade tõttu. Klassi teine koht jäi 50 sekundi kaugusele ja meie kohaks siis klassi 7-mes ja absoluudis 25-s. Vähemalt on võimalik säästu vahenditega ka rallil edukalt esineda, pole LSD-d, pole korralike ülekandeid jnejne. Rehvid on teist hooaega sõitvad naastud. Samas rahul ei ole, pole poodiumit, pole shampust
Katsete kohad klassis siis järgmised: 7, 2, 15(täpsuslõik), 1(slaalom, ilma ajata), 4, 5, 2, 9, 10, 2, 9, 4, 4.
See siis video 9-ndalt katselt:
https://www.facebook.com/video.php?v=75 ... nref=story