pole juba pikemat aega siia midagi kirjutanud
see viga saab nüüd parandatud.
Oranž TiBU on sellises seisus hetkel ja ootab edasist nokitsemist
2016 aastaks võiks liikvele saada.


aga siis nüüd veidikene ka teema peategelasest.
septembris sai TÜV varakult läbitud
LS 200477
vead siis eesmised suured õõtsapuksid , mida ma juba tean
tuled tuleks korda teha st ära poleerida ja näitavad liiga alla
õnneks roolilativiga välja ei paistnud pukside pärast
siis sai tellitud Strongflexi sport poly puksid
puksidest ka pilt

08.01.15
LS 201715 Ees sillas puksid strongflexide vastu vahetatud.(2x2õõtsa, 2 x stabikavarda)
roolivõimurihm
geneka rihm vajab vahetust
kui ennem põrkas piisavalt palju siis nüüd on seda põrkamist rohkem
01.02.2015 LS 202525viimase tankimisega sain ka talvel päris hea tulemuse keskmisele, kuigi kahtlustasin juba et kradima palju on aga
8L/100km oli päris hea tulemus.
üle pea 400km trassi ja mitmeid vteci alas istumisi möödasõittudel
02.02.2015 on see kuupäev kui BoB on minu kasutuses olnud 2 aastat :applaus:
kilomeetreid läbinud 18tuhat pügalatega ja neid nautinud.
masinaga igati rahul siiamaani
on olnud küll mõningaid viperusi teekonnal
mis on ja ei ole minu süü olnud
kuid siiski pole meelt mõrudaks väga teinud.
selle aja jooksul korra mootorit vahetanud
huumoriga võttes siis, et 1 õlivahetus ja 1 mootorivahetus oli selle 1,7L mootori hooldus välp minu kasutuses.
1,6L mootor on ennast hästi üleval pidanud siiamaani.
hoolt ja armastust saab ka edaspidi
samuti ka uusi/"uusi" jubinaid.
tegin garaazis ka väikese uuenduse
tegemiste list.
pilti tehes ma vel ei teadnud et tagumine stabikas on saabunud postiga
LS 202536 Geneka rihma vahetus03.02.15
sain postkontorist kätte järgmise uuenduse
DC5 Integra Type R Rear ARB Anti Role Bar JDM
peenem spagett on siis see mis oli mu masinal küljes ja
paksem makaron on siis see mis läheb külge.
12mm vs 22mm

kuivõrd kondid olid omadega ka piisavalt õhtal siis hetkel kuni uute kontide muretsemiseni sõidan ilma stabikata
04.02.15
sai kondid ära toodud ja garaaži mindud ja tulemus siis selline et stabikas koos kontidega all.
pidurite hooldus tuleb ikka lähiajal ette võtta.
tagumised sahisevad arvatavasti ka eesmised.
kontideks sai valitud lemförderi omad.

stabikas bolt on

pidurite hooldus tuleb järgmisena ette võtta
sahisevad tagumised