wirx kirjutas:
Tagasiteel ajasid ilgelt närvi algajad, kes vihmaga lasid rõõmsalt 50-60ga ilgelt pikk kolonn järgi
Rapla poolses tee otsas olid need rööpad ikka ka ebanormaalsed. Mõnest sellisest 60'ga venijast sai mööda sõidetud tavalise liikumiskiirusega, aga tagasi oma ritta üle 2 vett täis jõe pidurdades tegid vaatamata ettevaatlikkusele vähe kulunud esirattad ikka igasuguseid trikke. Nähtavus möödasõidul ka eriti kiita polnud paduvihmaga, seega otsustasin selle närvilise rallitamise asemel turvaliselt ja pingevabalt kõrvalteid mööda sõita (kus polnud venijaid, venijatest mööda kihutajaid ega jõgesid teel). Tallinna pool olid nagunii kuskil 30 märgid ja pinnatud tee, lisaks Kangrust alates täielik teeremont, seega ei oleks tahtnud sinna nagunii ronida.
Aga üritusest, jõudsin õnneks ka siis kui veel kuiv oli, mingi poole kahe paiku. Neid kellel sõit sujus, oli täitsa lust vaadata, ülejäänutel veel kõvasti harjutada tarvis enne kui parematele mingit konkurentsi suudavad pakkuda. Vaadata oli vihmaga sõitu imo isegi huvitavam kui kuivaga, rehvisuitsu küll ei näinud, aga libeda teega auto kontrollimine nõuab ikka ka mingeid oskusi, nagu ka näha oli.
Rahvast oli niikaua täitsa palju, kuni sadama hakkas, aga ega selle vastu korraldajad vast midagi teha ei saagi. Arvestades lühikest kogemust ja autode väikest võimsust, ei kujuta ette, et Pärnu rada eriti sobiv on. Raplas kurv-kurvi otsa ja läbitav väiksel kiirusel, mis autodele ja sõitjatele siiski jõukohasem.
Tänuväärne, et selline ala meilegi jõudnud. Loodetavasti tekib osalejaid ka ajaga juurde, muidu samu autosid vaadata võib üksluiseks muutuda kõrvalisele inimesele.