Plaanis oli täna hakata vaikselt mootoriruumi tegema, sest tiivad hetkel sellised nagu on ja ei viitsi nendega tegeleda rohkem.
Suht enamus päevast läks 1.5mm paksusega lehtmetalli otsimisele, et kust saaks sobivas mõõdus lehe.
Paljudes kohtades saab ainult 1250x2500mm lehtesid, mis on kahjuks liiga suured.
Lõpuks leidsin netist koha, kus lõigatakse mõõtu ja kõik on ilus, aga kohale jõudes selgus, et neil on elektrikatkestus

.
Tööle tagasi jõudsin, siis oli kolleeg kõrvalt töökojast sebinud juba 1.5mm paksusega tahvli

.
Arutasime natuke ja jõudsime selgusele, et amordikannud oleks vaja ikka teha 2mm plekist, 1.5 jääks liiga pehmeks.
Homme proovin tuua 2mm lehe ning keevitama hakata.
Tagumisele tiivale sai ka tükid vahele ning hetkel jääb selliseks.

Siis sai vaikselt mootoriruumi puhastama hakatud ning veidi ka lõigatud.
Haljad kohad siis need, kust ära lõikan, et uus plekk keevitada.
Mõnes kohas võis leida mäkaiveri teipi ka, millele oli korralik kivikaitse kiht peale lastud

.


Algul tundus suht hea olevat, et pole vaja väga palju roostet ning saab kergelt hakkama

.
Mida rohkem puhastasin, seda hullemaks läks, õnneks on see selline koht, kus pole kuju üldse oluline, sest keegi sinna ei näe.
Samuti pole seal selliseid kohti, kuhu peaks midagi kinnituma vms.


