Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks: Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi. Näiteks: Audi S4 96a Audimees Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.
Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.
viimasel pildil just tuli pesust , aga pilt pole suurem asi jah. Ei tea kas ennem on mõtet mingit fotoshooti teha kui asi valmis(katus, tagaluuk värvitud). Aga veel ei tea millal see juhtuda võib...
Liitunud: 12.07.2004 13:43 Postitusi: 773 Asukoht: Tallinn
Korralik ettevõtmine. Olen su masinat korduvalt ja korduvalt näinud ka Laagri kandis, sõidad mulle tihti hommikuti vastu seal kandis, suunaga linnast välja. Kuldse velje ja musta värviga oli ka väga hea aga jääb siis praegust lõpptulemust ootama.
aega jälle mööda läinud. Enamus sellest ajast olen teinud eeltööd et alustada reaalselt summuti ehituseks.
Põhi tuleb ringi teha, et summuti toru ära mahuks. Algne plaan oli lihtsalt lisa tunnel teha, aga lõppes asi aku põhja vahetusega. Ühesõnaga aku põhi täiesti mäda. teadsin muidugi ammu et läbi, aga ei arvanud et nii läbi. Kaks suurt auku sees ja aku istus mingi 2-3 cm all pool. Sai see asendatud lihtsalt sirge plekiga ja sinna otsa keevitatud ka veel see uus plekk mille peal aku reaalselt istub. seda muidugi siis ka koos tunneliga summuti jaoks. Mõned pildid: Üks väga kehva pilt algusest:
Palju roostet sai ka lihtsalt ära käiatud, mis otseselt aku alla ei jäänud.
Selline on hetkel lõpptulemus
Plekk tunneli jaoks:
Paremaid pilte hetkel kahjuks polegi. Vaja veel välja nuputada kuhu panna õhkvedrustuse aju ja juhtmestik.
PS. kõik on ehitatud nii, et tagavara ratas ära mahuks.
Lisaks sellele hakkasid üks õhtu täiesti lampi pöörded kõikuma tyhikäigul ja kiirendusel hirmsasti jõnksutama ja muid imelikke helisid tegema. Panin panused pihustile. Sai järgmine päev ära kontrollitud tagasijooksud, aga kõik nagu korras. Kõik päris samad ei olnud, aga ülemäära palju ka kuskilt ei tulnud.
Koduste vahenditega tehtud kontroll: Kontrolli käigus vahetasin ka kõik tagasijooksu voolikud ära.
Edasi viis mind tee diagnosti. Seal selgus, et rõhk latis kõigub, pistikut liigutades läheb isegi kohati nulli. Aga samas kui pistikut õiges kohas hoida, siis mootori töö normaliseerub. Sai siis kahtlustatud seda sama raili rõhu anduri pistikut(pidi tüüpviga olema). Läksin UM-i, neil oli kohe kohapeal remont komplekt olemas (23 euri). remont komplektiga see tore lugu, et juhe veetakse otse aju pistikust, originaalis jookseb läbi karbi mis sisselaske all. Siis jäigi vana pistik lihtsalt rippuma sinna ja seal karbis(karp mis on salongifiltri all) ka nüüd kolm juhet lihtsalt ripuvad mis ühest aju pistikust välja tuli võtta. Aga kõik töötab. Kuid sellega jama ei lõppenud. Natuke aega oli asi nagu korras, aga siis hakkas uuesti nuss pihta. Kuid samuti kui pistikut liigutada, siis mootori töö normaliseerub. Asi läks lõpuks nii hulluks et hakkas tühikäigul välja surema, ristmikutel oli päris põnev. nagu group B rallikas, et pidi rõhku koguaeg üleval hoidma . Sai siis andur ise ära vahetatud(lammarist 25 euri) ja nüüd asi korras. Kuigi vana andur paistab täiesti korralik, siis ilmselt olid klemmid sees lahti vms. Anduri vahetuseks võtsin sisselaske ka maha, muidu ligi ei saanudki. Töökäigus avastasin vaakumi lekke ka, kohe pärast pumpa see 10cm kummivoolik mis läheb metall toru otsa. Ilmselt keegi seda 16 aasta jooksul vahetanud ei ole. Oli täiesti kivikõva ja ära võtmisel lihtsalt pudenes laiali. Sai asendatud silikon voolikuga.
Mootor tegi täpselt samamoodi nagu siin videos:
Järgmine nädal lööb summutile rellaka sisse. Ja teen varsti paremad pildid ka.
Ma ei tea kuidas bmw ei suuda teha kummist ja plastist detaile, sõbra 2007a 530d läks lambist mingi plastikust tagasivoolutoru puruks kapoti all, ujus kõik diislist. Plastist paisupaagid lähevad lõhki, ukselingid murduvad küljest ära, plastist termostaadikojad deformeeruvad ära ja hakkavad lekkima jne.
Eks meie kliimas tuleb selliseid anomaaliaid tihedamini ette. Olen isegi kapoti aluse diislit täis lasknud, kui tagasijooksu voolik kõvaks läks ja see oma kohalt ära tuli. Ja jahutus vedelikku ka, kui sisselaske all plokki küljes olev kolmik otsustas pea-aegu pooleks minna. Ühe sisemise ukselingi tõmbasin ka katki üks-aeg. Eks minu puhul aitas kaasa ka vahepeal mitte töötav visco, mis lasi kapoti alusel üpriski soojaks minna.
põhja alla lastud kivikaitse. tegin mingi rakise et otsad ühte moodi jääksid. eismene jupp sumpsi tegelt on üke pool juba all, aga pilte veel ei ole. Tuleb siis 2,5 tolli. Ennem diffrit on kaheks tehtud Y-toruga(2,5"/2x 2,5"). to be continued.
Valmis. Vaja veel sättida vasakut otsa, sest see natuke viltu, teisega võrreldes. ja otsad on vastu stanget, seega suht häiriv kumin on sees tühikäigul.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis