Esmaspäeva õhtul sai Tallinnas käidud ekskursioonil. Kuna Audi sai maha parseldatud ning päris jala ka liikuda ei tahtnud. Sai otsitud mingeid odavaid räimesid mis sõidukorras oleksid kuid no pillid mida pakuti võtsid silma märjaks. Üks siinne kullakallis foorumlane aga hommikul pakkus mulle Passatit siis jäingi ootama mil see liikur ükskord ta õuele veereb ning millal saaks Pärnust järgi mindud. Tundus juba seis lootusetu ja kellaaeg ka hiline ning mõtlesin juba soetada mingid mugavamad vabaaja jalatsid kui siiski öeldi, et davai tule järgi. FB-st leidsin omale kohe mingist kommuunist küüdipakkuja ning viie euri eest saingi Tondile.

Sealt suundusime siis müüjaga kohe Toitsi garaaži juurde kus see saksa kvaliteet liikur seisis. Kuna olin sellest pillist ainult ühte pilti näinud siis mingeid lootusi mul peale kojujõudmise polnudki. Igatahes üllatus oli suur, pill täitsa auto moodi ja sõitev.

Aku oli muidugist küpse aga müüja hea inimene orgunnis mingi akulaadse toote peale ning täku abil sai masinale hääl sisse aetud. Paberimajandus kohe tehtud pääsesin ajama. Järgmine hommik valges oli masin siiski täpselt samasugune nagu eelneval õhtul ning proovisin siis käivitada. Aku siiski nii küpse, et ei teinud piuksugi, läksin otsejoones PAH-Motorsisse ning haarasin sealt ligi ühe 74A. Ad aku. ( 3 aastat garantiid ja puha ). Installisin selle peale ja pill töötas nagu kellavärk. Nüüdseks paari päevaga mingi 300km. maha paugutanud ning töötab siiani. Kuna masin oli seisnud pikalt siis sellest tulenevalt ka mõned vead: Turbo ei taha igakord järgi tulla. Just kui sõitma hakata, siis venib nagu tatt kuid üheltmaalt tuleb minek ja sõidab juppaega, mingil lambi hetkel aga taas viskab turbo tagant ära ja võib täiesti lampi tagasi tulla. Kahtlustan kas õhulugejat või turbogeomeetriat. Jahutusvedeliku lekke avastasin täna, peale sõitu tilgad jäävad maha. ( vaja uurida milles asi, veepump see pole. Tundub just ploki juurest alt. ) Roolivõimendi teeb häält, mitte kõvasti kuid siiski teeb. Sisu oli ka hallituse ligivõtnud kuid eile sai nühitud isuga ning nüüd päris normaalne.
Pillist endast:
-1,9 TDI 81kw
-Automaat
-Sedaan
-Tumepunane
L.s: 420 000km.
Lisasid on ka miskit:
- Nahast mingi sportlikum rool
- Climatronic
- 4x el.aknad
- Signa comfort süsteemiga ( sulgeb siis uste lukustamise korral ise aknad )
- Kompuuter/MFA
- Xenonid
- Jahutusega kindalaegas
... ülejäänud pudru juba selline tavaline mis kõigil.
Keegi on seda pilli kunagi tuuninud ka veidi, märgita iluvõre ning kõik VW embleemid on ära kaotatud.
Positiivset ka:
-Kere näeb norm välja
-Sillad vaiksed
-Käimar töötab ilusti
-Ostuhind




