Ma ei saa aru, mida te konnad krooksute siin kooris kõik?
Keegi pole ühtegi halba sõna öelnud, et inimesel hobi on ja nokitseb oma masina kalla ju.
Lihtsalt, kui visatakse õhku lause, et "maailma korrlikum E38" siis ilmselgelt ootaks ka mingisugust tulemust, aga kui ainuke asi, mis aimu annab, et midagi võiks toimuda kunagi, on utiilivälimusega doonor ja aastaga pole arengut näha siis ma leian, et igati õigustatud küsimus.
Teine asi on, et siin foorumis olen piisavalt kaua olnud, et tõdeda fakti, et kui auto mõistliku aja jooksul valmis ei saa, siis ta ei saagi. Mõne erandi leiame,aga nende puhul on tegu pigem klassikute vms moodi eriliste masiantega. Sellise E38 putitamise tuhin läheb paari aastaga üle, kasvatakse välja nö, või lendab midagi kapitaalselt laiali ja nii ta jääb. 99% on kindel see, et korralik isend osta tuleb odavam, kui laipa elustada, kuna to-do list on lõputu. Dellu kirjutas mu mõtte pikemalt lahti ja "kui kokku pole millegi arvelt plaanis hoida" siis mine osta mingi viimase malli bemm liisarisse. Saad respekti, ei sõida 15 aastat vana peldikuga ringi ja jooksvad kulud on väiksemad ilmselt, kui seda pilli töös hoida.
+ma ei saa aru, mis respekti te jagati siin, et keegi suudab auto veeremas hoida. Ainuke selline, mille puhul siin aastate jooksul võiks respketi jagada oli wirxi 750. Tehti korda, visati sound sisse, ja lõpuks nitrotati üle ka.
Saan aru, et eks paljusgi raha paneb asjad paika, aga see auto tehtigi inimestele, kelle jaoks raha pole number.
Tsiteeri:
aga lohutan ennast sellega et kui autot peale taastusravi heaperemehelikult hoida siis nii suurt rahasüsti see auto ei vaja enam kunagi.
Guess what? Mul on sulle halbu uudiseid.....
