Laupäeval juhtus nii:

Üks tagumine õõts tuli munakast välja

. Õnneks juhtus pm sõbra maja ees, kellel oli e39 hoovi peal seismas, kust sai järgmine õõts võetud. 1,5 tundi tööd ja sõit läks jälle edasi. Sai seal samas tee peal ära vahetatud

. Nüüd kõik neli tagumist õõtsa ka ostetud, vaja veel vahetada(lemf).
Siis millest polegi rääkinud on see, et autos päris mitu kuud juba 16:9 ekraan, koos kõige juurde kuuluvaga. Lammutavast autost võtsin ise juhtmestiku välja, et ei peaks niipalju nuputama kogu seda kraami sisse pannes. Kogu värk oli plug and play.
Ehk siis 16:9 ekraan, MK III navi, bm 24 raadio moodul, olemas ka tv moodul aga telekat muidugi ei näe siin digi levis. lisaks puuduvad tegelt ka antennid tagaklaasides.
Navi plaadi sain ka siit foorumist, kõik töötab. Üritasin korra navi süsteemi uuendust ka teha, aga tegin kogematta vale plaadi(uuendus oli MK IV navile). Nüüd MK III plaat ka olemas, aga pole jõudnud veel uuendada.


Suvekad on ka all:

Ja talvel soetasin omale ühed KW coilid:
Alguses olid päris roostes ja esimesed amordid olis soss-soss. Vedrud ja tagumised amordid sai liivapritsi ja pulbrisse saadetud. Tagumised amordid võõpasin ise üle, need ei kannata 200 kraadi välja.
Esimesed amordid läksid remonti kus, pandi uued sisud ja uus õli.
Olin sunnitud ostma ka uued reguleerimis rõngad, sest vanad olid nii kinni oksüdeerunud, et pidin need lihtsalt maha lõikama. Kuna KW coilide varuosadega tegeleb eestis US parts, siis sealt sain uued rõngad. Neli alumiinium rõngast kokku 75 euri
Äkki kunagi panen alla ka

Endal taga õhkpadjad, seega tagumised vedrud kasutusse ei lähe.