Homme kakun istmekatted maha, kuna külgtugi tundub suht palju lubav siis ehk on istmed ise mingid sportlikumad. Iseasi mis olukorras need on, istmekatted on peale tõmmatud küll ilusti aga no pole õige.
See pill jääb siiski pikemaks, pühapäeval vaja Soome sõita ja paarimehe Hitler tossab nagu paberivabriku korsten. Vana saksa sportsedaan seevastu aitab hädast välja.
Mootori temp on kõrge aint, mis vaevab mind. Nimelt kellajärgi kuskil 107 kraadi peal rakenduvad ventikad ees. Piinasin küll teda kuid jahutab maha ja jääb siiski mingi 105 peale. Sõites on mingi 100 peal. Tea kas radika küljes olev termoandur paneb segast? Keema ei lähe midagi, kõik nagu tip-top aga tundub palju. 90 oleks paras. Kui mootor töötab siis peaks üks ventikas ikka ringi ajama? Ja kui palav hakkab siis lükkab teise järgi? Või olen ma valesti arusaanud?
Üldjuhul miskit mugavust suurt ei ole. Ruumi vähe, tänu allolevatele rehvidele jube jäik kuidagi. Niisama paugutada lõbus aga pikka maad sõita siis see selgub vast pühapäeva õhtuks. Sillad ei kolise, käiguosa on hea, mootor toimetab hästi. Kõik omadused liiklemiseks olemas ning selle raha eest on autot küll.
Side lõpp.