Reedest läheb auto mootori vahetusse sinna samasse kallisse kohta Tuhalas kus ennegi, hetkel kokkuleppe hind 10k ja tähtajaks 4 juuli.
Täna tellisin ära siit
http://www.motorsport-tools.com/index.p ... ts_id=1298 kässari

Hind koos saatmisega 1700.-
Honda mootorile uurisin päris mitmest kohast sidurit...igalpool 2-3 nädalat tellimiseks...õnneks ilmateade lubab lähiajal ainult vihma, seega väga ei põe et auto ei sõida õieti - nagunii sõita ei saaks

Uurisin netis kuidas teistel hayabusad peal toimivad ja tuleb välja, et paljud maadlevad kokkujooksmis probleemidega, mitmed on ehitanud mootori ringi kuiva karteri peale, aga isegi see ei välista seda, et kurvides slikiga läheb külg G nii suureks, et mootor enam õli kätte ei saaks(tsikli puhul seda probleemi ei ole, kuna esiteks kallutatakse tsikkel kurvides ja no pole selliseid G-si ka tsiklil). Dry sump kit maksab ise 30k kanti + paigaldus...eeliseks see, et saab raskukeseme 8cm madalamale viia...hetkel on mingi junn Hayabusal seal all õli kogumiseks. See aasta drysumpi ehitama ei hakka ja mõtlesin, et läheneks asjale loomingulisemalt XADO abil, see kas parandab mootori tööd ja vähendab küttekulu on testides segaseks jäänud, aga see, et ilma õlita saab XADOt eelenvalt tarbides sõita 100km+ on mitmete testijate poolt kindlaks tehtud. Tsiklitel kasutajaid just palju ei leidnud, aga mõned olid, seega ei tohiks see ka sidurile häda teha.
Otsides BEC (Bike Engined Car) hayabusasi millel poleks kuiva karterit sattusin Dax Rushi otsa, millele veel lisaks turbo otsa keevitatud ja "seeria tootmises" ka....aga noh 1 video ütleb rohkem kui 100 sõna
http://www.youtube.com/watch?v=hoZD2ndHXI0 .... üks hea kommentaar ka sealt "Shame on you for racing agaist these poor litle single seaters, go get somebody your own size hahahaha. great car congrats. i want one and more videos please."