Siin teemas kuidagi vaikseks jäänud, ehk siis tuleb teema käima ajada uuesti.
Lähiajal läheb auto keretöödesse, kus läheb vahetusse terve vasakpoolne külg.
Külge lähevad uued uksed, esimene poritiib, tagastange, ning siis selgub, kas tagumisest tagatiivast saab asja, või tuleb lasta uus keevitada külge.
Kui need detailid ära vahetada, siis saab uue värvkatte peale lasta, ning auto välimuse viisakaks.
Tehtud siis ajajooksul :
* Klapikambritihend vahetatud(lekkis ikka päris asjalikult sealt vahelt)
* Jahutusvedeliku lekkimine , vigane oli paisupaagi küljes olev voolik.
Vaakumpumba ning roolivõimu juurest lekkis sammuti.
* Hammasrihm koos veepumba, pingutusrulli, termostaadiga, Jahutusvedelikuga.
* Valuveljed puhastatud veljepuhastusvahendiga, ning peale sai pandud Hankook Kinergy Eco K425-d mõõduga 195/65/R15.
* Uued parktulepirnid, tagatulepirnid, Osram Nightbreakerid tuledes.
Kindlasti jäi mõni asi märkimatta.
Kuna praegu on põhirõhk välimuse korrastamine, siis pole hetkel suuremat rohkem saanud teha.
Mõned plaanid peale keretööd :
* Esisillas kõik vardad ja puksid vahetada, tagasillas puksid ja muu ära vahetada.
* Uued amordid koos vedrudega.
* Vasak rattalaager undab, kuid mõtekas juba tagant mõlemad vahetada korraga.
* Originaal porilapatsid ja riidest salongimatid.
* Toonklaas.
* Salongi korrastada, juhiistmel vasak nurk ära parandada jne.
* Katuseluuk ei tööta, vajutan nuppu, kuid midagi ei juhtu, millest võiks alustada?
Neid asju on veel ja veel, kuid esialgu rohkem ei kirjuta.
Kui auto ostusumma + hooldus/remont kokku lüüa, siis tuleb vähemalt 1500.- kokku.
Kuna tegu rohkem hobiautoga, siis pole kahju raha investeerida alla, kui samapalju veel alla panna, siis saaks juba päris korraliku "Youngtimeri" temast.
Mõned klõpsud ka :






