Ömm..
Mõtlesin, et paneks siia buumeripoistele ilkumiseks oma sakslase ka üles.

Tehasest liikus välja juba tegelikult 2005 aasta augustis aga lepime kokku, et ta on ikka 2006. 9 aastat vana auto on etem kui kümme..

Alustas ta tavalise A6'na. Ei ole ta tegelikult S-Line ega kedagi.
Keegi Franz Müller Von Hindenberg tellis oma äranägemise järgi varustatud auto.
Sakslane oli peale tellinud järgneva varustuse: Pruuni nahaga sportlikumad istmed, tume lagi, katuseluuk, distantspüsikas, BOSE, valgustuspakett ja õhkvedrustus. Muu varustus on vist suht standard, kliima, MMI High 2 värvilise ekraaniga, tseedeeboks, navi jms.
Olulistest asjadest on puudu parkandurid (retrofit juhend olemas), webasto (saab sügisel lahendatud) ja tagumised topsihoidjad (rõvedalt suur miinus..)
Auto jõudis siia mõned aastad tagasi ja mina olen siin vist kolmas omanik.
Minust eelnev peremees installis ette S-Line võre, mis nähtav ostujärgsetel piltidel.
Mina viisin asja veidi edasi ja lisasin esmalt S'i peeglikatted.
Sellest jäi väheks ja otsima sai hakatud S6 võre. Kuna tal ees võrel soendusega radarikatte jaoks eraldi ava, ei olnud isegi jebais neid eriti liikumas ning isegi kui oli, oli hind kosmiline.
Lõpuks leidsin USA'st väga heas korras võre, koos mulle vajaliku radariava ja kattega (btw see radarikate maksab letis 150 raha

)
Väike bättel mingite muude oksjonilembeste pakkujatega ning võre sai suhteliselt normaalse raha eest mulle ja juba 2 nädalaga minu kätte.
Paralleelselt leidsin inglismaalt S-line esipampri, väga naeruväärse hinna eest. Keegi estolink toimetas selle minuni, töökaaslane remontis, möllas ja värvis.
Udukate võred tellisin originaalid, mõni asi on poeuuena ka normaalse hinnaga.
Kuna ukseliistud neil teadupärast suhteliselt kusise tehasepoolse lahendusega (liistu küljes jookseb metallist raam, mis talvedega üles paisub ja päris koledaks läheb), leidsin kiirelt ligi ka S6'e järeletehtud liistud.
Kogu kompott eeltöödesse ja külge kõik lõpuks saigi.
Ahjaa. Talvel sai selgeks, et selle igava 18'' originaalveljega suvele vastu minna oleks patt.
Otsisin ja leidsin lõpuks sobivad kuid siiski replicad BBS'id, mis siiamaani vähemalt on edukalt kestnud.
Uueks veljemõõduks sai seega 19x9.5 nii ette kui ka taha.
Et offset veidi kenam oleks, läksid vahele ka 10mm flantsid. IMO on ka need vähe ja uuel hooajal juba 15 või üldse 20 mm.
Rehv sai peale 235/35 R19 - läksin veidi alt. Oleks võinud olla 245 lai, ilmselt oleks nats kenam jäänud. Uuel hooajal vaatab ka selle üle.
Finaaliks ühendas töökaaslane kompu järgi ja valetas kõrgusanduritele väärtused valeks, mille tulemusena on auto u. 15-20 mm veel madalam kui tehase dynamic seades.
Kogu valgustus on välja vahetatud LED'ide vastu.
Iluvigu on sitaks. Iga kuu saab parklas mõne väikse mõlgi juurde ja eelmistel omanikel on keegi kummagile poole jutid tõmmanud, rääkimata loendamatutest kivitäketest jms pasast.
Tagatuled said uued ULO originaalid kuid peale mõnda kuud hakkas niiskus kogunema ja garantiikorras uuesti ULO'd.
Siin pildimaterjali, vist enamvähem kronoloogilises järjestuses.



Vahepeal sai Pärnus tiir käidud. Vasakul sõbra tehase S-Line

Siis tegin kindlustusele pildid. Piltidelt näha ka ainus reaalselt ära lahendatud iluviga - tagapamper oli korralikult pihta saanud. See sai üsna kiirelt remonditud ja värvitud.




Mõned ajad hiljem said külge alu peeglikatted.

Siis tuli päike välja



No ja edasi läks nii



Veljed all ja veidi madalam juba kah

Ning ninaoperatsioon

Ja nüüd on siis lõpuks nii


Ootan paar päikselisemat ilma ja teen paar korralikumat pilti kah.
Pildid moonutavad kuidagi ja alumisel paistab üldse positive camber

Eestvaates on tegelikult päris kena jõmm juba

Ise olen rahul.
PohYoloSwag.
Piiss