Aeg siis väike kokkuvõte teha ka toimunust
Lühidalt uue mootori vahelepanekust: ümber sai tehtud karter; käigukastiks sai m30b30 pealt pärit getrag 260, millele külge keevitatud m60 atm kasti koda. Hooratas originaal kahemassiline praeguseks ning sidur uus originaal. Mootorikäpad on isetehtud, nii mootori kui kerepoolsed; padjad on raud, ehk siis mootor jäigalt vahel. Kardaan on kahest kokku pandud. Lisaks palju pisemaid modifikatsioone.
Auto sai valmis neljapäeva öösel vastu reedet ja reede hommikul sai kohe ette võetud väike sõit võrru. Sealt tagasi olles juba õhtupoole tuli sõit haapsallu, kus siis toimus EDRA Nationals 2015 esimene etapp.
Lühidalt kokku võttes läks võistlus enamvähem ootuspäraselt. Turbokana sõidetud aega küll ei ületanud, aga tehnika pidas vastu ning sõidud olid stabiilsed ning seda lausa naeruväärselt - kõik kolm tehtud sõitu olid ajaga 15.0. Erinesid üksteisest vaid sajandike võrra ning lõppkiirused muutusid järjest paremaks.
Sõidetud sain siis kaks ajasõitu ning ühe eliminaatori.. kust paraku ka esimese korraga välja kukkusin. Sellega oli võistlus minu jaoks lõppenud ning sain juba pealtvaataja rollis olla.
Ka haapsalust tõi auto probleemivabalt koju, niiet selle kiirkorras tehtud mootorivahetuse võib lugeda edukaks.
Siinkohal suurimad tänud headele ning väga headele sõpradele, kes auto ehitamisel abiks olid nõu, jõu ning ka lihtsalt moti üleval hoidmisega.
Panen mõned pildid ka








