Õhupintsliga ei olegi väga hull värvida ka suuremaid pindasid. Esimesed pinnad jäid ebaühtlasemad aga kuna ma nii või teisiti lihvin enda värvimised üle ja poleerin peegliks siis võib ka need tööd enam-vähem õnnestunuks lugeda.
Ei värvi seal hoovipeal

Garaazis on suht pime ja tekkinud vead jääksid pildil varjatuks.
Käisin siin vahepeal maal ja boy-oh-boy kui julm see oli
Esiteks sai hakatud siis lekkiva summutiga tegelema ja pilt mis avanes oli järgnev.

Kusjuures nagu selgus oli üritatud enne mind korduvalt remontida aga ei jäänud mõlemal korral pidama. Panin siis tähele, et ühe poldi vindid oli natuke katki läinud. Loomulikult ei ole väikeses maa linnas võimalik kusagilt kiirelt ja normaalselt polte (ja vase määret) leida ja seega viskasin mingi kasutatu aga sama keermega asemele. GG kuidas mulle nii teha ei meeldi

Tihendi viskasin walkeri oma tulekummiga vahele. Veel oli ühte ühendusliidet parandatud ning asi jäi kõveralt ja seega traadihunnikust tihend ei pidanud. Ostsin küll suka ära, vahele keevitada ei jõudnudki.

Lõpuks oli aeg ka mootorile väike hooldus ära teha. Püha lehm ja teavariik mis jama see kõik oli, selle kirjeldamiseks pole sõnu lihtsalt veel leiutatud. Hammasrihma vahetus peaks nii tunnikese töö olema. Mul aga läks kaks täis päeva 06.00 - 01.00 stiilis ära põhimõtteliselt. Praktiliselt kõik poldid olid looma jõuga kinni tõmmatud. Tegemist tundus olema kõige odavama pasaga mis eales tehtud ja lahti keeramisel lihtsalt poldi pead venisid nagu plastiliin.
Lahti võtmisel käigus selgus, et lekivad veidi ka väljalaske nuka ja vända simmerid. Loomulikult ei olnud A-osa kusagilt kohe letist võtta. Alles mingi hetk tagasi vahetati rõngad, sääre tihendid ja sidur. Lootsin et äkki topiti kokku pannes kõik tihendid uued. Sellel hetkel juba mõtlesin, et viskan uue rihma peale ja panen kokku tagasi. Kõrvalt ostan aga uue mootori kuhu jupid lauapeal külge laon ja siis mugavalt kogu krempli vahele tõstan. Enamus õli pärines õnneks kehvalt kinnitatud karterist ja õlikorgist. Nimelt juhtus eelmisel omanikul loll lugu ja sõitis mitte väga suurest kivist üle ja see lõi karterisse augu

60 euro eest sai küll uue karteri, poldid aga polnud vist vajaliku jõuga kinni ja vahelt tilkus vaikselt. Kaasaarvatud õlipunn ise. Keerasin selle nüüd nõute kohase 45 nm kinni ja tuleb tõdeda, et tegemist on täitsa märkimisväärse jõuga.
Kuidagi sain vajaliku küljest ära ja hakkasin kokku panema. Selgus, et veepumba keere bloki küljest oli algusest vigane. Mässasin, möllasin, urkisin keerme lõikuritega, laulsin Hosiannat appi aga ei midagi. Lõpuks lasin lihtsalt käia peal poldi koonuseks ja keerasin sisse. Kogu see jama oli selleks ajaks pea poolteist päeva võtnud... tavaliselt 1 tunni töö.
Igatahes sai sisse *Ruvelle komplekti rihm, rullikud, pinguti *GMi õli *Mahle filter *suvaline automaailma antifriis.

Keegi oli mulle ennetvalt veel kenasti ka silindri paugutamise skeemi koos numereerimisega kaanele visandanud. Noh juhuks, kui IQ 45 peale kukub ja korrutustabel, kõnevõime ja muu elementaarne ära kaob.

Alla jõudsin kruttida veel uretaani täis topitud uued padjad ja need on nagu ikka maru mõnusad. Nüüd on lausa imeline käiku vahetada, kui tahhomeetri seier püstloodis taevasse erekteerumas on. Ja kõrgeid pöördeid on väikesel mootoril vahest ikka vaja. Samuti on ka madalalt mõnus lappi anda, kui mootor ei raiska enda aega patjade vahel elegantseid pöördeid tehes. Miinuseks väike vibratsioon tühikäigul, paar plastiku resonantsi 3500 pöörde juures ja veidi lärmakam hääl. Need miinuseid pean muidugi ühe hea auto juures igati vajalikuks ilma milleta oleks kohe võõramaine sõita
