Terve,
Otsustasin, et teen ka enda igapäeva liikurist teema siia foorumisse.
Masinaks on üks kunagistest lipulaevadest.. Ehk siis täpsemalt Nissan Maxima J30, 3.0 V6, 125 kw.
Minu kätte jõudis ta üleeelmisel aastal, masin oli seisnud õues ca 10 aastat (katte all). Põhjuseks käigukasti rike. Käigukasti sain läbi tõsisele õnnele ning kokkusattumistele vahetatud eelmine aasta.
Kere on iseensest superluks olukorras, kui välja arvata mõned roostealged siin-seal. Imestasin, et masinal on isegi ukselingid metallist.
See aasta keskendusin pigem veermikule ning järgmine aasta ilmselt püüan keskenduda kerele.
Läbisõit oli minu kätte jõudes 198 000, eeldan et ei ole keritud
Mis ma pläman, lisan pilte ja ühe video
Siin on auto üks esimesi käivitusi minu käes :
http://www.youtube.com/watch?v=lW2BU5MY1AkMasin eelmine aasta :


Ja masin praeguses olekus :


Vahetatud on :
Esimesed kettad + klotsid
Velgedeks on originaal AEZ Namib-id 16", peale tuli 205/55/R16 Goodyearid.
Hetkel karjub veel -40 mm madalduse järgi, mis on nüüdseks juba tellitud. Madaldusega koos vahetan jooksvalt ka kõik 4 amorti ning sealhulgas kõik tugilaagrid . Parem esimene amort on praeguseks juba täiesti tühi.
Lisavarustuses on autol :
Kliima (üks vähestest asjadest, mis on saba andnud. Ilmselt siis pumba koostöö lõpetamine, sest nupule vajutamisel ei muutu mootori töös mitte midagi
Sees on hetkel Pioneeri makk, woofrit hetkel pole aga juhtmed on veetud.
Järgmisi pilte jagan siis kui madaldus peal
