Tere jälle.
Sai siis audi 80 b4 1.9 TDI 66 kw maha müüdud ja soetatud audi a4 1.8 ATM 92 kw,sellega sõitsin umbes nädal ja sai seegi maha müüdud ning soetatud MB w210 E220 Diesel.
MB sai kah maha müüdud,ning sai toodud uus masin millest kohe juttu tuleb.
Autokas sai valitud Peugeot 406 2.0HDI 80kw 2000a.
Varustuses olemas hele korralik nahksisu,Vihmasensor,4x el.aknad,rooli küljepealt juhitav raadio originaal,pardakompuuter,veojõukontroll,automaatsed päevasõidu tuled,signalisatsioon.Audio poe poolt veetud korralikult supaka ja võimu juhtmed.
Kui MB sai Tartus maha müüdud tuli asuda Viljandi poole.
Kohale jõudes esimese asjana kui Peugeot tuldi näitama hakkas häirima naljakas heli mootori juures,algul arvasime,et saab liiga palju õhku kuskilt peale.Sai käidud proovisõidul,mootor oli ergas ja turbo töötas korralikult,armatuuris kah ei põlenud üleliigseid tulukesi.Sai siis masinaga diil ära tehtud,hakkasime siis Võru poole tulema ja peale 10km kuskil hakkas masinal jõud ära kaduma.
Järgime päev siis viisin naise Tartusse ära.ning hakkasin jälle Võru poole tulema,kui Ülenurmes hakkas masin ikka päris kõvasti lagistama ja musta ajama,egas midagi ohukad peale ja 40km/h sai Võrru ära tuldud,mootori ülemine osa kohe lahti ja tuli välja,et 1 nookur kadunud.
Sai kontrollitud teised kah üle,lõpptulemuseks tuli 4 uut nookurit ja peale seda masin käis jälle ilusti.19.05.2015 juhtus siis selline asi,et koju sõites sõitsin naise auto taga ja seal sain korraliku asfaldi tüki esiklaasi,täpselt vihmasensori koihale.Esiklaas kah siis päris katki kohe.20.05.2015 Tööle sõites hakkas sidur libistama ja peale seda ta mul seisma jäi.Aga 22.05.2015 Sai toodud juurde peugeot 406 1.6 65kw 1996a




