ValgeKotkas kirjutas:
Kindel, et kulunud?
Olenevalt difrist saab vedrusid vahetada, kettaid lisada, visko puhul veel määret kangema vastu vahetada, et asi "tihedam" oleks ja paremini haakuks.
Hetkel veel kindel ei ole, et kulunud. Tegin teema üldiseks harimiseks.Kui mul või kellelgi teisel peaks huvi ketaste vahetmise vastu olema, saab nagu mingi ülevaate, mis võimalused on.
Endal hetkel probleem järgnev..
Seisan tühikäiguga koha peal, panen sisse esimese käigu:
a) ..hakkan sidurit rahulikult lahutades kohalt liikuma, pigem kergelt meelitades. Häält ei tule, start on normaalne.
b) ..lahutan sidurit veidi järsemalt, kuulen tagasillast kolksu. Samamoodi minnes järgmisele käigule, võib tulla samasugune kolks.
..sama tagurdades. Sujuvalt norm, veidi äkilisemalt käib kolks.
PS. Viga kindlasti diffris kuna pooltelgede ja kardaani poolt on kõik üle vaadatud.
Lisaks, kui tagumine ratas ühelt poolt tungiga maast lahti tõsta ja käega ratast edasi/tagasi liigutada, on sees lõtk (silma järgi ~2cm) kuni ratas blokeerub ja jõud edasi kardaani läheb.
Õli välja lastes oli kergelt näha hõbedast kristalli (uus õli, millega sõidetud 4 päeva). Õli sees tükke polnud, sai korralikult läbi vaadatud.